Új korszak kezdődhet az élelmiszer-kereskedelemben
Az upcycling új korszakot nyithat az élelmiszer-kereskedelemben – a csomagolás már nem hulladék, hanem erőforrás lehet.
Az upcycling új korszakot nyithat az élelmiszer-kereskedelemben – a csomagolás már nem hulladék, hanem erőforrás lehet.
A legendás óceánjáró szerkezeteinek bontása különleges logisztikai művelet volt, amelyben többtonnás acéltesteket emeltek le.
Zöldülő fesztiválipar – a Glastonbury Fesztivál egyik pavilonja gombafonalból és újrahasznosított anyagokból épült.
Győrben és környékén kampány indult, amely az italos kartonok elkülönített gyűjtésére hívja fel a figyelmet.
Ausztráliában bemutatkozott az alumíniummentes, teljes minden elemében újrahasznosítható bag-in-box borcsomagolás.
A Mewa törlőkendő egyszerre nyújt hatékony ipari tisztítást, gazdaságosságot és környezetbarát megoldást.
Az M&S papírcsomagolásra váltotta népszerű csokitábláját – vannak, akik élmény és a minőség romlásától tartanak.
Ez a csomagolás több mint védelem – a Mondi fejlesztése fenntartható módon egyesíti a funkcionalitást és a kényelmet.
A Nestlé és az IBM generatív MI-vel fejleszt fenntartható csomagolást, amely környezetkímélő, funkcionálisan kiemelkedő.
A visszaváltó automata több okból is visszautasíthat palackokat – forma, anyag vagy például szennyeződés miatt is.