Online téboly: a fiataloknak az azonnal sem elég gyors
A fiatalok azonnali késztetés, impulzus alapján vásárolnak, de a türelmük is hamarabb elfogy az online vásárlás során, ami kihívás a logisztikának is.
A fiatalok azonnali késztetés, impulzus alapján vásárolnak, de a türelmük is hamarabb elfogy az online vásárlás során, ami kihívás a logisztikának is.
A versenyelőny fontos cél a vállalatok számára, mert ezzel különböztethetik meg magukat a versenytársaktól…
A márkák mind inkább arra helyezik a hangsúlyt, hogy megértsék, a fogyasztók miért is vásárolnak valójában.
2028-ig a csomagolási piac évi 3%-kal bővülhet például a népességnövekedés és a mind több egyszemélyes háztartás miatt.
A korábbi feltételezés ellenére az e-kereskedelem mégsem növekszik „korlátlanul”.
A jól megtervezett, egységes arculat segít a gyártónak, segít a vevőnek.
Kényelem, gyorsaság, szórakozás, vásárlás – mindez egyben a live shopping.
Az, hogy a bevásárlókosarunkba mely termékeket tesszük, elárul bennünket. De vajon mi alapján döntünk.
A kiterjesztett valósággal a reklám hagyományos módszereit teljesen magával ragadó élményekké alakíthatjuk.
Az e-kereskedelem térhódítása várhatóan a pandémia után is marad, az üzleti modellt is ehhez kell igazítani.