Vasút: hatalmasak a veszteségek, és még nincs vége
Még nem látható a fordulat: tavaly óta rekord magasan az európai vasúttársaságok vesztesége.
Még nem látható a fordulat: tavaly óta rekord magasan az európai vasúttársaságok vesztesége.
Az ÖBB Rail Cargo a TransFER összeköttetés bővítésével összekapcsolja Törökországot, Magyarországot és Csehországot.
2025-re az 1 millió konténert is elérheti Kína és Európa között a vasúti áruforgalom volumene.
A szakmai témák aktualitása okán a Trans-Sped azok számára is elérhetővé teszi a Logisztika Napjai előadásokat, akik esetleg lemaradtak a programról.
A nemzetközi vasúti szállítás meghatározó szereplőjévé válhatunk: Fényeslitkén épül Európa legmodernebb intermodális logisztikai központja.
A Rail Cargo Hungaria Zrt. vezérigazgatója elismeréseket adott át tíz bűnügyi szakterületen dolgozó rendőrnek az árubiztonságért tett erőfeszítéseiért.
A klímasemlegességhez 2050-ig vasúttal kellene bonyolítani az áruszállítás felét: az intermodális fuvarozásból pedig a közúti fuvarozók is profitálhatnak.
A Bisnode AAA hitelminősítés igazolja, hogy a cargo-partner Hungária kiváló hitelképességű, ezáltal különösen alacsony pénzügyi kockázatot jelent.
A Kínából induló új e-kereskedelmi útvonal nagy jelentőséggel bír, ugyanis 2021 és 2023. között 1000 vonatot terveznek indítani ezen a vonalon.
Noha megindult a harmadik sínpár építése Budapest déli részén, ez sem oldja meg a vasúti szállítmányozás problémáit.