Transpack – 2024. IV. szám
A kiadvány hírei
-
Új fejezet a fenntarthatósági kommunikációban
Az Európai Unió zöldre mosás elleni irányelve hozzájárulhat a fogyasztók fenntarthatóság iránt elkötelezett döntéseihez.
-
Nemcsak robotokkal, kommunikációval is növelhetünk hatékonyságot
A mesterséges intelligencián alapuló céges chatcsoportok A céges chatcsoportok napjainkra már bevett gyakorlattá váltak.
-
A bioműanyagról számos tévhit létezik
Számos tévhit él a bioműanyag és biszfenol A csomagolóanyagról. Cikkünkből megismerheti a valóságot!
-
3D nyomtatás a csomagolóiparban 1. rész
A csomagolóiparban a 3D nyomtatott prototípus alkalmazása költségcsökkentést és versenyképesség-növekedést eredményez.
-
Hatékony felitatóanyag, számos felhasználási területre
A MEVA-HU Kft. által forgalmazott felitatóanyagok saját súlyuknak 15-ször annyi vizet, olajat, vegyszert is képesek felvenni.
-
Bérgyártás, bércsomagoltatás után ki az EPR-kötelezett?
Még mindig számos kérdés merül fel az EPR-rendelet körül: ebben a cikkben ezek közül válaszolunk meg néhányra.
-
30 éve szívügyünk az újrahasznosítás
Az idén 30 éves Hamburger Recycling Hungary Kft. rendkívül sokat tett a körforgásos gazdaságért, az újrahasznosításért.
-
Hogyan nyerd meg magadnak a Z generációt?
Ha egy munkáltató, nem fordít megfelelő figyelmet a Z generációra, hosszú távon sérülhet a munkáltatói márkája.
-
Nagy várakozásokkal készült a csomagolóipar a drupára
A drupa szakkiállításon egyértelművé vált, hogy digitalizáció és automatizáció jelentősen átformálja az egész iparágat.
-
Játék a papírral
A papír – mint alapanyag – számos csomagolási és egyéb kreatív terület tervezőit ihleti meg: íme néhány inspirálóként.
-
Trendi a fenntartható kozmetikai csomagolás
Körforgásba illeszthető csomagolási megoldásokat mutattak be Németország egyetlen kozmetikai szakkiállításán.
-
A jövő hatékony logisztikája – robotika és mesterséges intelligencia a raktárakban
A mesterséges intelligencia és a robotika jelentősen átalakítja a logisztika és a raktározás területét.
-
Valódi olasz ízekhez méltó csomagolás
A Skandináviában kiváló minőségű élelmiszereket forgalmazó Gridelli család számára a csomagolás is kiemelt jelentőségű.
-
Mi történik a csomagolóiparban 2024-ben a túloldalon?
Ezek a várható trendek idén a csomagolóiparban: készletcsökkentés, a felsővezetői réteg átalakulása és elbocsátások.
-
PET Kupa – „Nemcsak a Tiszát, a lelkünket is megtisztítjuk”
Minden eddiginél nagyobb flottával és közel 80 kenus különítménnyel rajtolt el az V. Tisza-tavi PET Kupa.
-
Ajándék, amely ismét ajándék
A Flock Box ajándékdoboz ideális csomagolási megoldás olyan termékekhez, ahol luxusmegjelenésre vágynak a vásárlók.
-
Hogyan mérhető a nyomtatott hirdetések hatékonysága?
A nyomtatott sajtó nem leírandó – gazdag érzékszervi élményt nyújt és maradandó benyomást kelt a márkával kapcsolatban.
-
Gyógyszercsomagolási trendek a Covid után
A világjárvány után változtak a gyógyszerek iránti követelmények, amely a gyógyszercsomagolásra is hatással van.
-
Így válik egy csomagolás inkluzív csomagolássá
Az inkluzív (akadálymentes) csomagolás minden vásárlót képessé tesz arra, hogy önállóan használhassa a termékeket.
-
Éberség, megoldáskeresés a csomagolástervezésben
A csomagolástervezés hitvallás, inspiráció, alkalmazott művészet és mérnöki munka – vallja az inspirált hallgató.
-
Fénypontok a drupa 2024 szakvásáron
A drupa 2024 szakkiállításon számos, a nyomdaipar jövőjét formáló trendek és irányzatok is terítékre kerültek.
-
A csomagolási innovációk új hulláma az élelmiszer- és gyógyszeriparban
Az új generációs csomagolás az interaktív funkcióikkal növeli a minőségmegőrzést, a biztonságot, a fogyasztói élményt.
-
A legjobb gyakorlatok a marketingcélú járműfóliázásához
A marketingcélú járműfólia merész módja annak, hogy a vállalatunkat több tízezer vagy százezer embernek bemutassuk.
-
A robotika egyszerűsége
A Borunte robotikai eszközei egyszerűen telepíthetők és nem igényelnek jelentős technikai ismereteket.
-
A Smurfit Westrock globális csomagolási vállalat
Az egyesülés lezártával tőzsdére kerül a fenntartható csomagolási megoldások területén globálisan vezető vállalat.
-
Így kombinálhatjuk a nyomtatott és a digitális marketinget
Habár a digitális marketing jelentősége megkérdőjelezhetetlen, azért a nyomtatotté sem elhanyagolható.
-
A logisztikában használt elektromos hajtású járművek veszélyei
A logisztikáéban is egyre több az elektromos jármű – ezekről a speciális, akár életmentő ismeretekről érdemes tudni.
-
A Csomagolási Világszövetség is elismerte Viszkei György munkásságát
Több mint ötévtizedes munkásságáért a rangos életműdíjjal jutalmazta Viszkei Györgyöt a Csomagolási Világszövetség.