Valóban zöld a fenntarthatósági reklámüzenet?
Esetenként a környezet védelme érdekében tett lépések a vállalkozás üzletpolitikája, nem a termékre vonatkozó konkrétum.
Esetenként a környezet védelme érdekében tett lépések a vállalkozás üzletpolitikája, nem a termékre vonatkozó konkrétum.
Bolygókímélő csomagolásra már van megoldás és az élelmiszeripar is elfogadja!
A világhírű sonka elképesztő csomagolása kivívta a szakmai műhelyek érdeklődését.
Állatkák, finom gyümölcspüré, játékos mozzanatok a tömlőn – ezzel a kisgyerekeknek való bébiétel-csomagolással nem lesz nehéz jóllakatni a babát!
Újrahasznosított alapanyagokból készül a csomagolás, így több nemzetközi üzlet polcaira is kikerülhetnek a termékek.
A világversenyre 272 nevezés érkezett több mint 30 országból.
A nagyobb harmonizáció a legjobb módja, hogy EU-szerte javuljon a csomagolási hulladék begyűjtése és válogatása.
A koronavírus sok trendet gyorsított fel hatalmas mértékben, ami alól a fenntartható csomagolás, mint igény sem kivétel.
Már a LISS Zrt. habpatronjai is az Sz. Variáns prémiumkategóriás dobozaiban kerülnek az amerikai bevásárlóközpontokba.
A boltokban kapható legtöbb szeletelt szalámi tálcamérete kisebb lett az optimalizálásnak köszönhetően.