Eltűnik az ikonikus logó a svájci csokoládé csomagolásáról
115 év után eltűnik az ikonikus logó, a Matterhorn hegy a svájci Toblerone csokoládé csomagolásáról.
115 év után eltűnik az ikonikus logó, a Matterhorn hegy a svájci Toblerone csokoládé csomagolásáról.
Az ABB bővíti robotikai és automatizálási oktatási programját, ezzel is segítve a munkahelyek jövőbeli átalakulását.
A világszerte tapasztalható fogyasztói bizalomvesztés komoly kihívás elé állítja a vállalatokat.
Három év után újra személyes részvétel mellett, kitűnő hangulatban zajlott a műanyag- és gumiipar kiemelkedő szakvására.
Az induló vállalkozások innovációval kezdenek, de sokan elvétik azt a hibát, hogy nem tartják fenn, ezért lemaradnak.
A Keményfém Kft. szakemberei szakszerűen, magas minőségben élezik a legkülönfélébb késeket, fűrészlapokat.
Nem új keletű a munkavállalók hiánya, csak napjainkra csúcsosodott ki.
Habár a neuromarketing kevésbé ismert napjainkban, hatékonyságát tudományos tanulmány igazolja.
Közel sem biztos, hogy gazdasági visszaesés az a legjobb marketingstratégia, ha csökkentjük annak költségvetését.
Elemzők szerin a reáleszközök a pénzügyi eszközök rovására fognak profitálni.