Sajátmárkás termékek az online kereskedelemben
A sajátmárkás termék ma már azt jelenti, hogy „alacsony árú, kevésbé minőségi” az áru.
A sajátmárkás termék ma már azt jelenti, hogy „alacsony árú, kevésbé minőségi” az áru.
Egy hagyományoshoz képest a B-vállalat nagyobb bizalmat épít ki partnereivel, és jobb a munkavállalói bevonzó képessége.
Személyre szabás és lokalizáció a marketingstratégia elengedhetetlen része, mert relevánsabb ügyfélélményt teremtenek.
A vállalatok egyre gyakrabban használnak chatbotokat virtuális asszisztensként az egyszerű feladatok elvégzésére.
A startupok az innovatív vagy új technológiákat alkalmazó vállalatok, de nem maradhatnak mindig ebben a státuszban.
Amennyiben vállalata modern marketinget kíván folytatni, négy kulcsfontosságú működési területre kell fókuszálnia.
A virtuális kiállítások mentőövként szolgáltak a pandémia alatt. 3 alapvető összetevőt viszont figyelembe kellett venni.
Egy okosvállalat úgy múlhatja felül versenytársait, amihez alacsonyabb költség és gazdagabb fogyasztói élmény is társul.
A cégvezetőknek gyorsan, megfelelő döntésekkel kell reagálniuk a világjárvány és az orosz-ukrán válság hatásaira.
A ProSweets/ISM nemzetközi édesipari szakkiállításon számos kiállító cég fókuszált az egészséges megoldásokra.