Új rendszerben fizethetjük az útdíjat
2029-től várhatóan a jelenlegi időalapú helyett a megtett távolság után kell fizetni az útdíjat
2029-től várhatóan a jelenlegi időalapú helyett a megtett távolság után kell fizetni az útdíjat
Talán már 2022-ben megjelenhetnek az önvezető járművek a német utakon, főként az árufuvarozás területén.
A GLP 70 ezer négyzetméteres szigetszentmiklósi logisztikai központjának több mint felét a Fiege Csoport béreli.
Az RCL-HU és az RCH vállalatok egy év alatt 150 ezer tonna, várhatóan 3200 vagon fa vasúti fuvarozását hajtják végre.
A fejlett biztonsági kultúra többet jelent, mint a balesetek, megbetegedések megelőzése.
Szárazföldön és vízen jutott hazánkba a közel 90 tonnás, 5,7 méter magas túlméretes nyersolajfeldolgozó berendezés.
Fékezés helyett felgyorsítják hálózataik integrációját, digitális technológiák jönnek.
Ezen a területen még van fejlődési lehetőség pedig keményen érinti a szállítást és a raktározást is.
Több kritikus paraméter együttes figyelembevétele szükséges egy ütközésvédelmi rendszer tervezése során.
Először a környező fővárosokba indulnak hazánkból FlixBus járatok, majd a járványügyi enyhítésekkel további úti célok is elérhetővé válnak.
