Három éve három A-s a L’Oréal

A L’Oréal egyike annak a két vállalatnak, amelyek „A” minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen: klímaváltozás elleni küzdelem, vízbiztonság és erdővédelem. Abban viszont a L’Oréal az első és egyetlen a világon, hogy három egymást követő évben „AAA” besorolást kapott.

 

A CDP a vállalatok környezetvédelmi teljesítményét a hozzá beérkező adatok alapján A-tól D-ig osztályozza. Évente 6800 vállalat szolgáltat számukra adatokat, ezeket értékelik azt vizsgálva, hogy milyen hatással van környezetünkre a cégek tevékenysége. A L’Oréal egyike azon két cégnek, amelyek „A” minősítést kaptak mindhárom, a CDP által meghatározott területen. Ez az eredmény elismeri a L’Oréal kiemelkedő erőfeszítéseit, amivel a vállalat hozzájárult a klímaváltozás kockázatainak csökkentéséhez, elősegíti az erdőirtás visszaszorítását, illetve támogatja a fenntartható, felelősségteljes vízgazdálkodáshoz kapcsolódó fejlesztéseket.

Jean-Paul Agon, a L’Oréal elnök-vezérigazgatója az eredmény kapcsán elmondta: „Ismét nagy megtiszteltetés a L’Oréal számára, hogy „A” minősítést kaphatott a CDP három rangsorában. A fenntarthatóság izgalmas módon ösztönzi kutatásainkat, innovációinkat és működésünket. Megerősíti elkötelezettségünket munkavállalóink és a közösségek iránt. A L’Oréal csapatai, akik nap mint nap elkötelezettek világszerte, büszkék lehetnek erre az elismerésre, amely megmutatja a L’Oréal erős elkötelezettségét a változások felé vezető úton egy fenntarthatóbb modell felé, és bátorít minket arra, hogy gyorsabban jussunk el a jelentős környezetvédelmi kihívások legyőzéséhez, amelyekkel a világ ma szembenéz.”

Paul Simpson, a CDP vezérigazgatója így nyilatkozott: „Gratulálunk minden vállalatnak, amelyek felkerültek a CDP „A” listájára ebben az évben. Ahogy a környezeti hatásoknak az üzleti életre gyakorolt súlyossága egyre inkább nyilvánvalóvá válik, ezek azok a vállalatok, amelyek azt tűzik ki célul, hogy megoldásokat nyújtsanak, új piaci lehetőségeket ragadjanak meg, és növekedjenek a fenntartható gazdaságba való áttéréssel egy időben. Sürgősen fokoznunk kell a környezetvédelmi tevékenységeket, minden szinten, annak érdekében, hogy teljesítsük a Párizsi Megállapodás céljait és a Fenntartható Fejlődési Célokat. Nyilvánvaló, hogy az üzleti világ lényeges szereplő ebben az átmenetben, és az „A” lista vállalatai elhivatottak arra, hogy lényegesen hozzájáruljanak ezekhez a célokhoz.”

 

Tudta?

… hogy a 100 éves L’Oréal nemzetközi portfoliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel? A cégcsoport 2017-ben 26 milliárd eurós forgalmat generált, és csaknem 83 ezer munkavállalót alkalmaz világszerte.

…hogy a CDP nemzetközi nonprofit szervezetként arra ösztönzi a vállalatokat és a kormányokat, hogy csökkentsék az üvegházhatást eredményező gázok kibocsátását, óvják Földünk vízkészletét és az erdőket? A szervezet befektetők szavazatai alapján az elsőszámú szolgáltató az éghajlatkutatások terén, illetve olyan intézményi befektetőkkel dolgozik együtt, amelyek 87 billió dollárnyi vagyont képviselnek. Ennek köszönhetően a CDP olyan befektetői, illetve vásárlóerőt képvisel, amellyel arra készteti a vállalatokat, hogy környezeti hatásukat nyilvánossá tegyék. 2018-ban több mint 7000 vállalat (amelyek a világpiacon mozgó tőke több mint 50%-át fedik le) közölte környezeti adatait a CDP-n keresztül. Mindezt hozzáadva annak a több mint 750 városnak, államnak és régiónak az adataihoz, amelyek szintén nyilvánosan kezelik ezeket, a CDP működteti a világ egyik leggazdagabb adatbázisát arról, hogy a cégek és a kormányok hogyan haladnak a környezetvédelemben.

cdp klímaváltozás környezetbarát környezetvédelem loreal