Németországban már több egészségügyi és szépségápolási üzlet is tusfürdő utántöltő állomással jelentkezett, egyelőre tesztelési céllal.
Tesztelik a tusfürdő utántöltőket Németországban
A vizsgálat célja annak megállapítása, hogy a német vásárló vajon van-e annyira környezettudatos, hogy még a tisztálkodási szereinek csomagolásától is megóvná a környezetét. A Beiersdorf szépségipari vállalat a kezdeményezése mellett hosszú távon szeretné a fogyasztói magatartást változtatni. A fenntarthatóság érdekében az anyagciklusokat rövidíteni, sőt minimalizálni szeretné.
A most debütáló utántöltőknek természetesen önmaguk is jelentenek környezeti terhelést, hisz a tisztítási protokoll kifejlesztése és folyamatos működtetése is feladat, hisz pl. a gép minden újratöltött palackhoz kinyomtatja a vonalkódcímkéket.
A kísérleti projekt próbaidőszaka kb. 6-8 hónapig tart a kiválasztott DM üzletekben – írta meg az Inside oldala, amiről már korábban mi is beszámoltunk.
Egyedi vonalkódcimkéket is nyomtat a készülék.