Az ABB hazai leányvállalata, az ABB Kft. hetedik alkalommal nyerte el a tekintélyes Business Superbrands díjat. Az elismerés odaítéléséről a többlépcsős folyamat végén a több mint 40 tagú független szakemberekből álló bizottság dönt.
Több mint 40 tagú bizottság dönt
Idén tizennegyedik alkalommal ítélte oda a Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága a Business Superbrands díjakat. A bizottság az ágazat elismert szakembereiből áll, akik döntésükkel tanúsítják a cégek sikerességét és hitelességét. A bizottság döntése alapján az idei év volt a hetedik, hogy az ABB-t érdemesnek találták a Business Superbrands elismerésre.
Kép forrása: ABB
A Bisnode adatbázisa alapján, továbbá a jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével létrejövő mintegy 4000 márkát tartalmazó lista pénzügyi és szakmai szűrést követően kerül a bizottság elé. Ebbe a listába éppúgy beletartoznak a legnagyobb nyereségű hazai cégek, mint – az egyes szektorok iparkamarái, egyesületei, szakmai szervezetei által javasolt – olyan kisebb vállalkozások, amelyek az üzleti élet kiválóságainak számítanak, valamint kiemelkedő a hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlatuk.
Az elismerés odaítéléséről többlépcsős folyamat végén – szakmai előszűrést, majd a fogyasztók körében végzett online kutatást követően – a több mint 40 tagú független szakemberekből álló bizottság dönt minden évben – olvasható az ABB Kft. közleményében.
A Superbrands programot a Brand Council független szervezet hozta létre 1995-ben Nagy-Britanniában, majd 2000-ben az alapítók elindították a B2B márkákra összpontosító Business Superbrands programot. Magyarországon 2004 óta van jelen a nemzetközi program, melynek vitathatatlan sikerét jelzi, hogy 2021-ben tizenhetedik alkalommal a legkiválóbb fogyasztói márkák, tizennegyedik alkalommal a legkiválóbb üzleti márkák részesülnek díjazásban.