Legújabb kampányában az elismert hazai húsipari márka formabontó módon kívánta bemutatni szalámitermékei megújult csomagolását, valamint annak jellegzetes karakterjegyeit. Ennek eredményeképp jött létre az együttműködés a PICK és az egyedi, miniatűr világokban készített fotóiról híres Lampert Benedek között.
Kulcsinformációkat emel ki az új dizájn
A kihívás adott volt: a több mint másfél évszázados hagyományra épülő márka megújulását úgy kommunikálni, hogy az üzenet a fiatalabb célcsoporthoz is eljusson. A megoldást az infotainment (szórakoztató informálás) műfajban és Lampert Benedek kreatív munkásságában találta meg a PICK.
„A megújulás nálunk tradíció. Nem véletlen, hogy ez aktuális kampányunk szlogenje is, ami jól szemlélteti azt a kettősséget, amely a PICK több mint 150 éves sikertörténetében mindig fontos szerepet játszott. Lampert Benedek munkásságára egyaránt jellemző az állandó magas minőségű, precíz munka és a folyamatos megújulás, akárcsak a PICK márkára. Így nem volt kérdés, hogy az általa képviselt innovatív műfajt kipróbáljuk” – foglalta össze Szabó-Spanyol Henriett senior márkamenedzser.
„Mikor megkeresett a PICK az ötlettel, rögtön azt gondoltam: Ez igen! Bátorság kell ahhoz, hogy valaki egy országimázshoz is tartozó, tradicionális terméket ilyen formabontó, szokatlan köntösben mutasson be. Nagyon örültem, hogy belelátták a műfajba ezt a projektet, és teljesen igazuk volt! Izgalmas kihívást kaptam, amivel keményen meg kellett dolgozni, közben számos feltételnek megfelelve” – meséli Lampert Benedek.
Így valósult meg az a három egyedi fotó, melyek újszerű és izgalmas módon mutatják meg a fogyasztóknak, hogy milyen lett a szeletelt PICK szalámik 14%-kal kevesebb műanyag felhasználásával készült csomagolása, azok megújult külseje. A képek azt is jól szemléltetik, hogy milyen informatív, megkülönböztető termékelőnyök kerültek az új címkékre, illetve mik azok a speciális gyártási folyamatok amiknek köszönhetően annyira egyedi a PICK Téliszalámi íze, illata és megjelenése. Az új design a fogyasztók számára olyan kulcsinformációkat emel ki, mint például a termékhez felhasznált hús mennyisége, a bükkfán füstölés vagy az érlelési idő. Az új design minden szükséges információt tartalmaz ahhoz, hogy a vásárlók megkülönböztethessék a magas minőségű PICK szalámikat más márkák termékeitől, vagy akár a saját választékunkon belül is – olvasható a vállalat közleményében.
Összeállította: Csomor Zsolt