fbpx

Angol ízlésre szabták a japán alkoholos ital csomagolását

Írta: Molnár Tamás - 2024 szeptember 21.

A Seymourpowell grafikai studió bemutatta a japán előre kevert alkoholos ital, a Suntory vállalat által gyártott -196 kevert alkoholos ital új csomagolását, amelyet az Egyesült Királyág piacára terveztek.

Japán szellemiség, modern technológiával

A -196 márka ötvözi a hagyományos japán szellemiséget a modern technológiával. A Seymourpowell ügynökséget választották, hogy segítse a Suntory vállalatot az Egyesült Királyság piacra vezetésében.

A formatervezési és innovációs ügynökség feladata volt, hogy a -196 dobozok már meglévő csomagolási dizájnját úgy alakítsa át, hogy az megfeleljen az egyesült királyságbéli vásárlóközönség ízlésének. Emelje az ital ismertségét, de ne csökkenjen az ázsiai piacokon elért népszerűsége.

A dizájn alkalmazkodik a -196 globális alapcsomagolásához. Ezzel összhangban grafikai díszítéseket is terveztek, melyek Japánban használatos jelképeket is használnak, utalva az ital eredetére. Ezenkívül egyszerűsítették és korszerűsítették az összetevőket. A jégdarabokat például kihagyták, amelyek kezdetben a márkairányelvekben szerepeltek.

Forrás: packagingnews.co.uk/design/