fbpx

Új Dove Vitamin Care+ csomagolás a piacon

Írta: Molnár Tamás - 2024 november 03.

Az új termékcsalád, amelyet a JDO nemzetközi formatervezési ügynökség vezetésével terveztek, a wellness előnyeit, a természetes összetevők jóságát és a „tiszta szépség” eleganciát kívánja ötvözni.

dove design
Feladat: tükrözze a lágyságot és az érzékszervi vonzerő érzetének megőrzését

„Az volt a feladatunk, hogy felrázzuk a kategóriában eddig bemutatott termékek piacát egy igazán prémium dizájnnal, amely a tiszta szépség és wellness ígéretét tükrözi egyszerűen, miközben megtestesíti azt a bőrt tápláló ápolási szakértelmet, amelyet a fogyasztók már eddig jól ismertek, és melyben megbíznak.” – nyilatkozta Justine Guicherd, a JDO ügyfélkapcsolati igazgatója.

Tervezéskor az elsődleges cél a vitaminok gazdagító hatásának „élénk bemutatása”, valamint a lágyság és az érzékszervi vonzerő érzetének megőrzése volt.

A JDO egy sor kulcsfontosságú látványelemet és animációt is készített az indulás támogatására. A tervezők szándékosan használtak nagy tiszta fehér felületeket, melyek arra szolgálnak, hogy hangsúlyozzák azt a tudományos hozzáértést, az élénk színek pedig a márka optimista szellemiségét erősítik fel. Az igazi eredmény azonban abban rejlik, hogy a Dove emblémát elválasztották a felirattól. Azáltal, hogy egyedül repülhet a fedélen a Dove madara, a design különleges és ikonikus érintéssel a prémium térbe emeli a márkát.

Forrás: www.packagingnews.co.uk/design
Foto: A Pentawards versenykiírás oldaláról: https://pentawards.com/live/

A Dove-ról sem először írtunk, ez a cikkünk is érdekelheti: Csak ott alkalmaz műanyagot a Dove, ahol muszáj

dove design
A tervezők szándékosan használtak nagy tiszta fehér felületeket és élénk látványelemeket.