A General Mills komposztálható öntött rostból fejlesztett ki egy innovatív és fenntartható csomagolást, mely elnyerte a Best in Show díjat az IoPP 2023-as AmeriStar Awards pályázatán.
Ambiciózus fenntarthatósági célok
A General Mills egy amerikai élelmiszergyártó vállalat, mely leginkább gabonapelyheiről ismert, de jégkrémet, joghurtot, mexikói ételeket és egyéb étel termékeket is gyárt. A közelmúltban kifejlesztettek egy komposztálható poharat az Annie’s Mac & Cheese számára, amely 2023-ban AmeriStar-díjat kapott. Fogyasztás után újrahasznosított (PCR) tartalmat használnak az Annie’s & Cascadian Farms gabonacsomagolásaiban, a Betty Crocker sütőpor keverékeket pedig teljesen újrahasznosítható csomagolásokká alakították át. A Blue Buffalo termékekhez újrafelhasználható acéltartályokat tesztelnek – olvasható a Packaging Digest oldalán.
A General Mills célja, hogy 2030-ra a 100%-ban újrahasznosítható vagy újrafelhasználható csomagolás legyen a mai 93%-os arányhoz képest. Neil Menezes, a vállalat vezető munkatársa tíz évig tanácsadóként dolgozott és a kiterjesztett gyártói felelősség (EPR) témakörével foglalkozott, mielőtt néhány évvel ezelőtt csatlakozott a General Millshez.
A General Mills innovációs, technológiai és minőségi (ITQ) politikájában, műszaki mérnökök és tudósok mellett, dolgozik. Az egyik fontos feladata, hogy a vállalkozás megfeleljen a bevezetett EPR-programoknak, elsősorban Kanadában.
A márka image folytonosságának megőrzése érdekében a csomagolás egységességére törekszenek – természetesen a helyi csomagolási előírások betartásával, ami sokszor kihívást jelent. Az előállított élelmiszerek biztonsága és minősége az első számú prioritás. Figyelembe kell venni a fogyasztói élményt, a meglévő infrastruktúránkkal való kompatibilitást és a költségeket, amikor új csomagolási megoldásokat keresnek.