A Nestlé a Quality Street csomagolásánál próbálja ki az új dobozdizájnját. A kiválasztott Tesco szupermarketek polcaira több mint 200 000 termék kerül az új papírdoboz csomagolással az ünnepi időszakban.
Kinyitás után biztonságosan visszazárható
A Nestlé vállalat kiváló minőségű, innovatív csomagolása lila színben kapható, ami aranyfóliával díszített. A doboz integrált visszazárási funkciója lehetővé teszi, hogy kinyitás után biztonságosan visszazárható legyen. Ha kiürült, otthoni körülmények között újrahasznosíthatóolvasható a Packaging News oldalán.
A papírcsomagolást jelentős vizsgálatnak vetették alá, hogy biztosítsák az élelmiszerek minőségét és frissességét a szállítás és tárolás során. A Quality Street márka értéskesítői értékelik, hogy mennyire népszerű a vásárlók körében. Jemma Handley, a Quality Street vezető márkamenedzsere így nyilatkozott: „Várjuk, a visszajelzéseket arról, hogy a Quality Street rajongói mit gondolnak az új csomagolásról. Rengeteg törődést és kemény munkát igényelt a próbakivitel. A gyönyörű dizájnt kifejezetten ehhez a papírtermékhez fejlesztettük ki, és persze a vásárlók a már megszokott kitűnő ízű Quality Street édességeket kapják, amelyeket már ismernek és szeretnek.”
Cheryl Allen, a Nestlé cukrász készítményeinek fenntarthatóságért felelős vezetője hozzátette: „A Quality Street papírcsomagolás izgalmas innováció, amelyre igazán büszkék vagyunk itt, a Nestlé Cukrászdánál. Elkötelezettek vagyunk amellett, hogy csomagolásainkat fenntarthatóbbá tegyük, szem előtt tartva a vásárlók változó igényeit és a technológiai fejlődést, és igyekszünk folyamatosan csökkenteni a szűz műanyagok felhasználását.”