fbpx

Egyedülálló szolgáltatás a csomaglogisztikai vállalattól

Írta: Csomor Zsolt - 2024 december 22.

Az egyik vezető fulfillment szolgáltató, a Boxy robotizált depószolgáltatást vezetett be stratégiai partnere, a DPD Hungary igényére reagálva. A vállalat robotizált automatizációs technológiának és az iparágvezető IT rendszereknek köszönhetően rendkívül gyors adaptációt tesz lehetővé a csomaglogisztikai szereplők egyéni szortírozási igényeinek kiszolgálásában.

Egy fejlesztés a pontos és hatékony kézbesítésért

A Boxy szolgáltatása teljesen új és innovatív megoldás, a piacon elsőként valósítják meg a gyorsan adaptálható, kiszervezett, a robotoknak köszönhetően hibamentes csomagszortírozást, amely rendkívüli rugalmasságot tesz lehetővé mind az akut, mind a hosszú távú csomagszortírozási igények kiszolgálásában.

csomag kartondoboz qr-kód vonalkód
Illusztráció (kép forrása: Pexels)

A vezető országos csomaglogisztikai cégek jellemzően egy központi szortírozó üzemmel (hub) és 20–25, az ország különböző pontjain lévő depóval működnek. A hubból gerincjáratok szállítják a depókba az arra a területre szánt csomagokat, majd a depókban a konkrét kézbesítést végző futárautókra történik egy végső szortírozás.

A Boxy új szolgáltatása segítségével a csomaglogisztikai cégek beruházásmentesen, egy instant rendelkezésre álló, skálázható szolgáltatást vehetnek igénybe. A hiánypótló szolgáltatás bevezetését az e-kereskedelemi volumenek általános növekedése, a nagy külföldi kereskedelmi szereplők okozta gyors terhelésváltozás, valamint a rugalmas logisztikai szolgáltatások iránti folyamatosan növekvő igény teszi időszerűvé” – mondta Táncsics András, a Boxy vezérigazgatója.

A depószolgáltatást elsőként a Boxy stratégiai partnere, a DPD nemzetközi csomaglogisztikai szolgáltató veszi igénybe. A Boxy és a DPD ezzel azt a megállapodását bővíti ki, melynek keretében Európa egyik vezető logisztikai szolgáltatója, a Boxy fő csomaglogisztikai partnerévé vált 2022-ben.  A Boxy és a DPD együttműködésének következő szintre emelésének célja, hogy a folyamatosan növekvő e-kereskedelmi igények mellett is biztosított legyen a gyors, pontos és hatékony kézbesítés. A közös munka során évente várhatóan milliós nagyságrendű szortírozott csomag indul útnak a Boxy logisztikai központjából.

A Boxy a piacon egyedülálló depószolgáltatást mutatott be, amely keretében a vállalat mostantól modern robottechnológia segítségével valósítja meg a csomaglogisztikai cég bizonyos szortírozási feladatait.