A MOHU REpont mobilalkalmazás segítségével már több millió visszaváltott palack betétdíját kapták vissza a fogyasztók – naponta átlagosan 40 ezer tranzakció történik az applikáción keresztül.
Világszerte egyedülálló alkalmazás
A MOHU MOL Hulladékgazdálkodási Zrt. kötelező visszaváltási rendszerében, a REpont applikáción keresztül teljesített közvetlen bankszámlára történő utalások száma rövid időn belül eléri a 10 milliót. A fogyasztók hazánkban eddig összesen több mint 12 milliárd forint értékben használták a kötelező visszaváltási rendszer azonnali banki átutalás opcióját. Ez a mérföldkő jól mutatja, hogy milyen sokan választják ezt a lehetőséget, amely gyors és kényelmes megoldást kínál a visszaváltási díjak kezelésére. Az alkalmazás népszerűségének köszönhetően naponta ma már nagyságrendileg 40 ezer utalás történt a REpont rendszeren keresztül.
A REpont applikáció 2024. február 21-én vált elérhetővé a Google Play és az App Store kínálatában. A kötelező visszaváltási rendszer (DRS) türelmi idejét követően, nyár elején a felhasználók száma ugrásszerű növekedésnek indult és azóta is töretlen az applikáció népszerűsége. Az applikáció hatékony és praktikus eszközként egészíti ki a hazai DRS rendszert, amelyben az online kapcsolat mellett a térképes kereső és a vonalkód-leolvasó funkció regisztráció nélkül is használható.
Az alkalmazás ráadásul a világon egyedülálló módon, regisztrációt követően azt is lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy a visszaváltási díjat azonnal saját bankszámlájukra utalják, ezzel egyszerűsítve és gyorsítva a visszaváltási folyamatot. A rendszer bevezetése óta már több mint 1,2 millió felhasználó töltötte le az alkalmazást és a visszaváltott összegek jelentős részét már ezen a digitális platformon keresztül kérik vissza a fogyasztók.
Szöveg forrása: MOHU