Szomjúság ellen a Transpacktól!
2018.08.04
Kapcsolódó hírek
-
A WOW-faktor létrehozása
A WOW-faktor, csomagoláshoz történő hozzáadása jelentős mértékben ösztönözheti vásárlásra a fogyasztókat.
-
Folytatódik a mobiltelefon visszagyűjtő kampány
Egyre népszerűbb a mobiltelefon visszagyűjtő kampány. 2018 óta összesen 3,1 tonna mobilt gyűjtöttek a résztvevők.
-
Ha már tele címkével a padlás…
Az Epson ColorWorks termékkel mindig a megfelelő időben és a szükséges mennyiségben nyomtathatja a címkét.
-
Nem rutin, inspiráló kihívás: csomagológépek a Multipacktól
Több, mint szakma: a CSAOSZ Életműdíjas Csorba György és a Multipack Kft.
-
Újrahasznosítható csomagolásra vált az e-kereskedelmi cég
Az európai vásárlásokhoz az Amazon immár kizárólag újrahasznosítható csomagolással szállítja ki a termékeket.