A Black Friday kampány idén is hatalmas sikert hozott az e-kereskedelem piaci szereplői számára. A magyar vásárlók rekordmennyiségű online rendelés leadásával használták ki a kampány miatti leárazások előnyeit, amit a Sameday csomagküldő szolgálat által kézbesített csomagok magas száma is alátámaszt. A működését nemrég az egész országra kiterjesztő futárcég a Black Friday kampány során közel 200 ezer csomagot kézbesített.
Kiemelkedő teljesítmény
Bár a futárcég csak nemrég jelentette be, hogy a teljes magyar piacra kiterjeszti tevékenységét, máris kiemelkedően magas számokat produkált a Black Fridayhez és a Cyber Mondayhez kapcsolódó kiszállítások tekintetében. A kampányidőszak alatt a vállalat közel 200 ezer csomagot szállított ki megrendelői számára.
Kép forrása: Sameday
Ez az eredmény a Sameday által 2020 utolsó negyedévében feldolgozott megrendelések számának négyszeresét teszi ki, tükrözve azt a kiugró növekedést, amelyet a csomagküldő piac legfrissebb szereplőjeként rövid idő alatt elért.
A Black Friday kampány ideje alatt ismét bebizonyosodott az Easybox csomagautomaták népszerűsége is. A budapesti csomagok több mint felét Easybox csomagautomatába szállították. Ez az átvételi mód lehetőséget biztosít a vásárlók számára, hogy akkor vegyék át csomagjaikat, amikor az számukra a legkényelmesebb, valamint csomagjaik környezetterhelését is csökkenti. A Sameday vállalat működteti az ország legnagyobb csomagautomata hálózatát – országszerte 400 automatával –, terveik között szerepel azonban a hálózat bővítésének felgyorsítása a szolgáltatásra irányuló megnövekedett kereslet miatt – olvasható a Sameday közleményében.
Annak érdekében, hogy a kampány során a rendkívüli kereslet ellenére minden megrendelést teljesíthessenek, az összes csomagot a vállalat vecsési központjában dolgozták fel, amiket ezután több mint 240 futár szállított ki a címzettek számára. A csomagok kézbesítésében – a logisztikai és adminisztratív személyzetet is beleszámolva – csaknem 400-an vettek részt.
Összeállította: Csomor Zsolt