fbpx

Megjelent a megújult Transpack első száma!

Írta: Szerkesztőség - 2017 február 13.

Kedves Olvasóink!

Egyik cikkünkben a PR témáját feszegetjük, megpróbálva rendet tenni a fogalmak között. Ebbe viszont annyira belejöttünk, hogy szétnéztünk a saját portánkon is, körbejártuk, hogy a saját PR-unk titka miben rejlik, mik az erősségeink – és hogy az analízis teljes legyen –, a gyengeségeink. A végeredményt, sőt már annak hatását tartja most olvasónk a kezében, ugyanis mától egy új arculattal, egy tartalmilag, formailag felfrissített, a mai kor által megkövetelt lendületes stílussal szeretnénk információt közvetíteni olvasóink felé.

Azt rögtön az elején le kell szögezni: kíváncsiak vagyunk. Minden lapunkban megkérdezünk egy „véleményformálót”, a szakmában elfogadott és mindenképp tapasztalt szakembert, aki esetleg jóslatokba is bocsátkozik, miközben őt is egy portré alapján közelebbről megismerjük. Ugyanakkor az induló generációt is egy kicsit a reflektorfény alá hoznánk, ezért körbelátogatjuk az egykori Hungaropack Student nyerteseket, kicsi nosztalgiával, de leginkább a karrierjük felől érdeklődve. Beszélgetünk, „szakmázunk”. De megújulunk még akkor is, mikor a szakmai eseményekből szemezgetünk, a rovat címe alapján „kitekintünk”.

Ami nem változott, az az irány: csomagolás, anyagmozgatás és logisztika. Persze változatlanul résztvevői vagy látogatói vagyunk a hazai és nemzetközi szakkiállításoknak, így már készülünk a PPDexpora és a düsseldorfi interpack szakkiállításra is.

Új év, új PR, új arculat. Legyen részese ön is!

Hasznos olvasást kívánok!

Sándor Ildikó
főszerkesztő