Új szolgáltatással nyit a Trans-Sped a fővárosban

A legnagyobb hazai tulajdonban lévő logisztikai vállalat stratégiájának része az erősebb budapesti jelenlét, melyet idén 2000 m2-es raktárral, új irodával és az e-kereskedelmi logisztika szolgáltatás indításával valósít meg.

 

 

Egy webáruháznak sem szabad, hogy gondot okozzon a logisztika

Az e-kereskedelem korábban is rohamléptékben fejlődött hazánkban, ezt a folyamatot azonban a koronavírus felgyorsította. A hirtelen nagymértékű forgalomnövekedés azonban hatalmas nehézségek elé állítja a logisztikában kevésbé jártas e-kereskedőket, olvasható a Trans-Sped közleményében.

E területre a változékonyság és a szezonalitás egyaránt jellemző, valamint gyakran bonyolult tárolástechnikát is igényel az áru. A szaktudás nélkül, általános eszközökkel végzett árukiszolgálás már havi pár ezer csomag esetén működésképtelenné válhat, azonban mindez egy, a logisztikában 30 éves tapasztalattal rendelkező vállalat számára nem jelent problémát.

 

 

Jól kipróbált, stabil rendszer az alapja

Az új fulfillment szolgáltatás célja, hogy teljesen levegye a logisztika összes feladatát a kereskedők válláról. Egy már jól kipróbált, stabil rendszerrel indulnak: például a külföldről érkező áruk egyenesen a Trans-Sped raktárába érkezhetnek, és a webáruházakkal automatikusan szinkronizált logisztikai platform segíti a termékek honosítását és megfelelő dokumentálását. Ezután a csomagolást, rendelések feldolgozását, számlakezelést és kiszállítást is profi stáb végzi, így zökkenőmentessé válik az egész folyamat. Jelenleg egy 2 000 m2-es raktár áll rendelkezésre erre a célra, jövő májusra viszont 10-12 000 m2-esre növelik az e-kereskedelem számára hasznosítható területet – mondta Fülöp Szabolcs, a Trans-Sped Csoport ügyvezetője.

Kép forrása: Trans-Sped

áruszállítás e-kereskedelmi szolgáltatás fulfillment logisztika szolgáltatás