Fénypontok a drupa 2024 szakvásáron
A drupa 2024 szakkiállításon számos, a nyomdaipar jövőjét formáló trendek és irányzatok is terítékre kerültek.
A drupa 2024 szakkiállításon számos, a nyomdaipar jövőjét formáló trendek és irányzatok is terítékre kerültek.
Az inkluzív (akadálymentes) csomagolás minden vásárlót képessé tesz arra, hogy önállóan használhassa a termékeket.
Az Absolute Live sportitalok új csomagolása fiatalosabb, dinamikusabb, frissességet áraszt, és jobban kézbe foghatók.
A címke eltávolításával a palacknak nincs szüksége sima felületre a címkeragasztáshoz, így a logo is nagyobb lehetett.
A világ első tojás alakú, tölgyfából készült hordója inspirálja –évente csak kétszer – a Mira Winery címkéjét.
A címke a csomagolás rendkívül fontos része, ugyanis tájékoztat és információt közöl a fogyasztó számára.
Az RFID-technológia új korszakot nyit a járműgyártásban, amely a biztonságot és a hatékonyságot helyezi előtérbe.
A betűrajz kiváló lehetőség a prémiumitalok piacán, hogy a vállalatok helyzeti előnyt szerezzenek vagy megtartsák azt.
Tilos lesz kamuzni a vevőtájékoztatással a csomagoláson vagy a termékeken. A vevők és környezettudatosság érdekében szigorít az EU
Fontos, hogy a termék – természetes alapanyagú kozmetikum – hű legyen a new age világának célközönségének igényeihez – és a csomagolásnak tükröznie kell ezt!