Szeretem megtalálni a hatékony üzenetet
A CSAOSZ Hungaropack Student versenyének Transpack-különdíjasa, Horváth Bianka a csomagolástervezésről, motivációról.
A CSAOSZ Hungaropack Student versenyének Transpack-különdíjasa, Horváth Bianka a csomagolástervezésről, motivációról.
A hatékony csomagolás közli, hogy miért érdemes megvenni a terméket.
Fontos, hogy a termék – természetes alapanyagú kozmetikum – hű legyen a new age világának célközönségének igényeihez – és a csomagolásnak tükröznie kell ezt!
2023-ban hatodik alkalommal is a legelismertebb magyarországi márkák közé választották a céget.
A világhírű sonka elképesztő csomagolása kivívta a szakmai műhelyek érdeklődését.
Csomagolás: hogyan lehet visszaadni egy tradicionális, rendkívül különleges – sőt, másnaposságmentes – bor világát? Íme, egy kínai megoldás!
A sajátmárkás termék ma már azt jelenti, hogy „alacsony árú, kevésbé minőségi” az áru.
Masszázs és csomagolás – íme, egy klassz példa a kettő találkozására!
Csomagolás és tervezés: az ékszer nem kaphat akármilyen karton takarót!
Az erős márkaalap megteremtése elengedhetetlenül fontos ahhoz, hogy a terméket limitált kiadású csomagolással kínáljuk a fogyasztók számára.