Az ügyfélélmény nem egyenlő az ügyfélszolgálattal
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
A Magyarországi Drón Koalíció több mint hatvan alapító taggal kezdi meg a munkát.
Mesterséges intelligencia, robotok, oktatás – minden jellemzi a gyári Széchenyi István Egyetem önvezetőjármű-programját.
A logisztikában a mesterséges intelligencia alkalmazásának elsődleges célja az időhatékonyság és a költségcsökkentés.
A közel száz kiállító egyike volt a FANUC Hungary Kft., aki az Ipar Napjai szakmai kiállításon vett részt. A cég öt robotot hozott ki a standjára, ahol azok működés közben…
A 28. MLBKT Kongresszuson 3 nap alatt mintegy 100 vezető szakember előadásán, valamint panelbeszélgetéseken vehet részt.
Kihívások, jövőképek, megoldások és kockázatok – legyen kíváncsi: hasznos lesz az NLV Klub konferenciája!
Az automatizált, érintésmentes raktári logisztikával nagyobb tételben a technológiába való befektetés hamar megtérülhet.
A Ford olyan logisztikai rendszert és ellátási láncok kíván kialakítani, ahol az emberek helyett mindent gépek végeznek.