Mi olyan vonzó egy vizsgálólaboratóriumban?
A WESSLING vizsgálólaboratórium immár negyedszer vehette át a rangos Business Superbrands Díjat.
A WESSLING vizsgálólaboratórium immár negyedszer vehette át a rangos Business Superbrands Díjat.
A vállalatoknak nagy hangsúlyt kell fektetniük az ügyfélélmény stratégiájukra, hiszen az pozitív hatással lesz az ügyfélhűségre, ami pedig bevételnövelő.
A járvány után a vállalatok újranyitásával a karbantartó és javító csapatokra komoly feladatok várnak, de a megfelelő eszközök segíthetnek.
Az e-kereskedelem egyike azon kevés piaci szegmensnek, amik számára a pandémia szignifikáns fejlődési lehetőséget hozott.
A kiállításszervezők napjainkban már egyre színvonalasabb szakmai konferenciákat rendeznek az online térben.
A COVID-19 idején világszerte változtatnak üzemeltetési szokásaikon a gyártók, sokan az automatizált gyártásra is átállnak.
Áruházláncok: nőnek a raktár-alapterületek, sok a beruházás.
Online-vásárlás: a korábbi évek tizenpár százalékos növekedés után idén 35-ön áll a mutató.
Megrengette a járvány az ingatlanpiac (majdnem) összes szereplőjét – jelenti áll az MNB.
A koronavírus a csomagolóipar kibocsátását is megváltoztatta. Aludobozból például meglepő módon több fogyott hazánkban, mint a tavalyi év azonos időszakában.