Az AXIÁL Kft. 2014 júliusában értesült az Aon Hewitt Munkahelyi Videó Kampányáról, a MuVi-ról, amelynek elsődleges célja, hogy a magyarországi vállalatok munkahelyként mutassák be magukat dolgozóik megszólaltatásával. A cég nem tétlenkedett, nevezett!
Az AXIÁL Kft. korábban megfogalmazott céljai között szerepel, hogy szeretne hozzájárulni az elkövetkező évtizedek hazai mezőgazdasági gépész szakember utánpótlásának biztosításához, azonban a más fórumokon már elhangzott szaktudás, képzés, gyakorlat szükségessége mellett be kívánták mutatni azt a környezetet, amelyben és amellyel együtt kell dolgozni egy nagyvállalatnál a mindennapok során.
A film koncepciója szerint a különböző munkakörökben dolgozó munkatársak egymással történő kapcsolattartásán keresztül mutatják be a központi telephelyet, jelenítik meg a tereket, ahol a munka folyik, mindezt úgy, hogy a számos üzenetből egy történetet kerekítettek.
E történet szerint az egyik marketinges munkatárs feladatként kapja, hogy készítsen videót a fentebb említett pályázatra és az ő rögös útját követjük nyomon. A dolgozók változatos mondanivalója mellett a „sosem unalmas”, a „mindig számíthatunk egymásra”, vagyis az összefogás, az együttműködés, a csapatmunka gondolata az, amely egésszé kerekíti a hosszas tervezgetést igénylő, de mindössze egy nap alatt felvett videót.