fbpx

FM LOGISTIC ÚJÍTÁSA AZ E-KERESKEDELEMHEZ

Írta: Szerkesztőség - 2017 március 01.

A 21. század kezdetétől az e-kereskedelem látványos fejlődésével, a vásárlók egyre igényesebbek. Egy friss felmérés* szerint, az e-kereskedők 45%-a szerint több mint négy óra kellett ahhoz, hogy feldolgozzanak egy rendelést, és átadják azt egy szállító cég részére, míg a cyber-vásárlók 58%-a aznapi kiszállítást akar.

Annak érdekében, hogy optimalizálják az e-rendelések raktári feldolgozását, az FM Logistic a logisztikai megoldások specialistájával, a Balea céggel közösen kifejlesztette az e-kereskedelem részére adaptált újító megoldást, az e-Shopeur-t, ami egy raktárkocsi, melyet arra terveztek, hogy megkönnyítse a komissiózást az internetes rendelések részére.

Új generációs e-kereskedelmi komissiózás

A mobil e-Shopeur valós megoldás az időmegtakarításra. Agilis és visszaható tripla ellenőrzési funkcióval: szkenner/kézi szenzor/súlymérő rendszerrel. Lehetővé teszi akár 48 rendelésig az egyidejű komissiózást és biztosítja a pontosságot minden egyes tálcában beépített mérleggel. A fedélzeti IT rendszer garantálja a komissiózás nyomon követhetőségét.

Az e-Shopeur megkönnyíti az operátorok ellenőrzési munkáját a valósidejű rendelések ellenőrzésével és hibák azonosításával, magas fokú pontossággal párosulva. A független kerék rendszernek köszönhetően, könnyű kezelni és egy kézzel lehet mozgatni.

A logisztikai műveleteknek gyorsnak kell lenniük, ez a rendszer a raktárban közel 2 órát spórol meg minden nap, mely optimalizált termelékenységet eredményez.

 

Pontos és intuitív módon működik

Az e-Shopeur felhasználóbarát és ergonomikus, 5 operatív lépéssel:

–     Cikk azonosítás és az operator elhelyezkedése;

–     A raktárkocsihoz rögzített érintőképernyő jelzi az összegyűjtendő cikkek számát ;

–     Az operator beteszi a képernyőn jelzett cikket a rekeszbe ;

–     A fényfüggöny ellenőrzi, hogy a rendelések a megfelelő rekeszben vannak ;

–     A fedélzeti mérleg ellenőrzi a rendelések súlyát és validálja azokat.

A sikeres teszt fázist követően, a megoldást először az FM Logistic Château-Thierry platformján telepítették 2016 októberében, majd más helyszíneken Franciaországban, Lengyelországban és Oroszországban is kipróbálták.

2017-ben a logisztikai szolgáltató az ügyfelei részére szándékozik felkínálni a Shopeur-t, különösen a gyógyszeripari és kozmetikai szektorból, valamint az e-kereskedelmi, textilkiegészítő-ipari ügyfeleinek.

* Temando felmérés – 2016 június – A kiszállítások értékelése az e-kereskedelemben 2016-ban

 

Összeállította: Kalmár Nárcisz