Packaging Innovations Warsaw 2018
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fruit Logistica 2018: a frissgyümölcs-kereskedők MekkájaKövetkező
Két világpremier a JungheinrichtőlKapcsolódó hírek
-
800 milliós beruházás, 230 tonnával kevesebb műanyag
Most a multipack alumíniumdobozok csomagolása változik.
-
Újdonságok a közelmúltból
Az Oroszországban rendezett labdarúgó világbajnokságra a világ minden táján készültek az eseménnyel kapcsolatos reklám-, és ajándéktárgyak.
-
A betétdíjas rendszer nagyban segíthet a környezetterhelésen
Cél, hogy az egyszer használatos műanyagokat ne egyszer használatos papírral vagy műanyaggal, hanem sokszor használatossal váltsuk ki.
-
Rengeteg műanyagot spórol évente a Lidl
Évente 37 tonna műanyagot spórol a Lidl azzal, hogy kivonta áruházaiból az egyszer használatos műanyag termékeket.
-
Csomagolóipar innen-onnan
A CeMAT, logisztikai expo minden évben izgalmas fejlesztésekkel lepi meg a hannoveri közönséget.