A POPAI (Point of Purchase Advertising International) zsűrije 2018. június 14-én megkoronázta Németország, Ausztria és Svájc régióinak az utóbbi év legkreatívabb POS-megoldásait. Már ötven éve kitünteti a kiemelkedő POS-tevékenységeket. A díjátadásakor – a Steigenberger Hotel Frankfurter Hof-ban – ismertették a díjnyerteseket. Az STI Group képviselői ezen az estén elnyertek 5 arany és két ezüst trófeát, valamint az arany közönségdíjat.
Kitüntetett display-ek kis területekhez
A Primavera számára kontúrkimetszéssel készült a padozaton felállítható display. A kis terjedelem optimális a reform-házak, gyógyszertárak, drogériák és bioszaküzletek korlátozott területe miatt.
A zsűri ugyancsak lelkesedett a gyógyszertárak részére készült, forgatható display-ért, amelynek az egyik oldalán a Wick köhögés elleni cukorkája volt, a másikon pedig a Dallman’s szerepelt. Mindkét oldal egyedileg illeszkedik a márkához és szerkezetileg a különböző csomagolásokhoz.
Megkoronázott különdíjak
Az arany fóliával nemesített zongoradisplay-t, amely a Reber Mozart-specialitásokhoz készült, a zsűri Arany díjjal jutalmazta, amely később, mint a közönség kedvence, az Arany Közönségdíjat is elnyerte. A tűzoltóautó és Sam, a tűzoltó szintén a győztesek között szerepelt. A POS-elhelyezéskor a Simba Dickie Group játékai rendkívül előnyösen vannak bemutatva.
A Super Mario Odyssey videojáték a Nintendo-tól is arany különdíjjal kitüntetett termékek egyike. Egy beépített motor segítségével Cappy le- és felfelé mozog.
Szintén meggyőzte a zsűrit a BORCO Cocktail-autó, amely szeszes italokat szállít és kínál fogyasztásra. A POPAI zsűri arany díjjal tüntette ki a Papack® által fejlesztett Hamburger Elbphilharmonie csomagolást, amelyet másodlagosan az értékes Störtebeker ajándékcsomagolást világítóeszközként is lehet használni.
„Ügyfeleinkkel együtt olyan megoldásokat valósítottunk meg, amelyekkel a vevő igényeit a középpontba helyeztük, emellett a különböző forgalmi csatornákat fi gyelembe vettük”, nyilatkozta Andrea Wildies, a csoport ügyvezető igazgatója, aki a megrendelőkkel és saját teamjével együtt örült a hétszeres sikernek. Hozzátette: „különösen a közönségdíj bizonyíték számunkra, hogy a rendkívüli koncepciókkal a vevők lelkesedését lehet elérni.”
Forrás: az STI Group sajtóanyaga
Eiler Olga