Ivóállomás a Pepsitől

Írta: Csomor Zsolt - 2019 április 24.

Új vízivó állomást dobott piacra PepsiCo. A termék az „A palackon túl” portfólió részeként reklámozza a megfelelő mennyiségű folyadékbevitelt, emellett környezetvédő célt is megvalósít.

A PepsiCo vízállomásokhoz telefonos alkalmazás, valamint egy személyre szabható QR kód is tartozik. A vízállomásokon több opció választható íz, szénsavasság és hőmérséklet tekintetében is.

Az termék újabb lépés a cég „A palackon túl” stratégiájában, aminek lényege, hogy a PepsiCo többféle módon igyekszik úgy könnyebbé tenni a vásárlói számára a folyadékbevitelt, hogy közben a keletkező hulladék miatt se kelljen aggódni, írja a Foodbey és a Trade Magazin.

Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.