Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
A színesebb és jövedelmezőbb nyomtatást szolgálja a Xerox új digitális nyomdagépe
Hogyan lehet az iparág legtermelékenyebbnek számító, színes digitális gépcsaládját még jobbá tenni? Adjunk hozzá ötödik szín opciót, emeljük meg a nyomtatásra…
-
Szeretem megtalálni a hatékony üzenetet
A CSAOSZ Hungaropack Student versenyének Transpack-különdíjasa, Horváth Bianka a csomagolástervezésről, motivációról.
-
PermaGrip és PermaLine tartós ipari jelölőrendszerek
PermaGrip és PermaLine ipari padlójelölő rendszereink a világ egyik leghatékonyabb és legerősebb jelöléstechnikai rendszerei. Termékeink egyedülállóak,…
-
Minden úgy ment, ahogy az AXIÁL ígérte-vállalta
Kiskőrösön nemcsak a gazdák, hanem a nyomdaipari cég is a bajai gép-nagykereskedéstől vásárol.
-
Fél évszázad a logisztikai lánc végén
A konkurenciaharc egyik oka, hogy viszonylag kicsi a piac.
