Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
A túlsúllyal magasabb a halálozási arány Covid esetén
Az egészséges táplálkozás pandémia esetén fontos területe a járvány elleni küzdelemnek.
-
Egyre népszerűbb a „digitális pénztárca”
A QR-kódos vagy vonalkód alapú technológia, innovatív, biztonságos, egyszerű és olcsó.
-
Nyomdászattörténet
Hess András Budán 1473-ban kinyomtatta a Chronica Hungarorumot: Pesten évszázadokkal később honosodott meg a nyomdászat.
-
Hogyan érinti a digitális átállás a csomagolóipart?
Szenzor, csomagolás 4.0., fogyasztási lánc, 3D nyomtatás – izgalmas területek az iparág jelenéből-jövőjéből.
-
Odafigyelés a biztonságos közlekedésre és szállításra – ezt a gyerekeknek is tudniuk kell!
Immár második alkalommal szervezte meg programját gyermekek részére a Raben Trans European Hungary Kft.A tavalyi sikeres együttműködésre való tekintettel…