Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Odafigyelés a biztonságos közlekedésre és szállításra – ezt a gyerekeknek is tudniuk kell!
Immár második alkalommal szervezte meg programját gyermekek részére a Raben Trans European Hungary Kft.A tavalyi sikeres együttműködésre való tekintettel…
-
1000 tégla óránként, 3 naponta egy nagy ház
Építőipar: a logisztika és a robotika találkozása forradalmasítja és „tisztítja”.
-
Csak elméletben van szemléletváltozás?
Elméletben az emberek 90 százaléka környezetbarát, de a bolti gyakorlatban nem ez derül ki.
-
Nyomdafestékek-az új Német Csomagolási Festék Rendelet fényében
Németországban jó ideje tervezik, hogy az élelmiszercsomagoláshoz használt nyomdafestékek szabályozását szigorítják. Egy ilyen rendelkezés nemcsak a németországi…
-
A Masterprint bemutatja: Silverline LSC
Logikus választás a kis szériás gyógyszerek jelölésére.