Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Fogjuk munkára az adatokat, hogy profitot termeljen
A digitalizáció adott, már csak meg kell tanulni használni.
-
Professzionális fotók a piacon elérhető legmélyebb feketével
Az SC-P800 segítségével többféle hordozóra lehet A2-es fotókat nyomtatni 2015. június 17. – Az Epson bemutatta új professzionális fotónyomtatóját, a…
-
Egy díjátadó, három rangos zöld díj
Az ANY Biztonsági Nyomda tizenharmadik alkalommal vehette át „Az Év Zöld Nyomdája” díjat.
-
Kábelazonosítás sokkal gyorsabban
Az új BradyPrinter A5500 jelölőnyomtató-felhelyező 5 másodperc alatti képes megjelölni a kábeleket.
-
Csomagolás, amitől a fogyasztó fontosnak érzi magát
Több, mint poén: levegő a dobozban, semmi a gömbben, bikaürülék csomagban..
