Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Címkézünk és csomagolunk
A csomagolás és a különféle árumegjelölő címkék, kódok kulcsfontosságúak a mezőgazdasági termények szállítása során.
-
Digitális vízjel a csomagoláson
A csomagoláson elhelyezett vízjel-technológia immár alkalmazható műanyagok esetében is.
-
Górcső alatt a 3D nyomtatás
Számos inspiráló előadó, közel 300 nemzetközi kiállító és több mint 10 000 látogató mintegy 40 országból.
-
Igen hatékony címkézési eljárás – és még környezetbarát is
A lézeres jelöléstechnikai megoldással a címkézési feladatok költséghatékonyabbá, ráadásul fenntarthatóbbá válnak.
-
50 éves a vonalkód
Idén jubileumi születésnapot ünnepel a vonalkód, amely napjainkban világszerte több mint 1 milliárd terméken megtalálható.