A németországi DS Smith Packaging Deutschland Stiftung & Co. KG figyelemfelkeltő display és csomagolási megoldást készített a Red Bull energiaital-szolgáltató promóciójához. Az ötlet nemcsak hazájában, de a WordStar Csomagolási Világversenyen is sikert aratott.
A Red Bull autó első látásra vásárlásra ösztönöz
Figyelemfelkeltő promóció
A WorldStar Csomagolási Világversenyre kizárólag olyan csomagolási megoldásokkal pályázhatnak, amiket hazájukban már díjaztak hasonló megmérettetésen.
A DS Smith Packaging Deutschland Stiftung & Co. KG figyelemfelkeltő Red Bull rendezvényautója rendkívül meggyőző, amely nemcsak az élelmiszer-kiskereskedelemben vonzotta a vásárlók figyelmét, de a WorldStar zsűrijét is magával ragadta.
Az autó igen meggyőző egyedi kialakításával, a 3D-s hullámkarton kialakítással igyekszik adaptálni a különféle akció-, sport-, zene-, kultúra- és játékeseményekből ismert Red Bull rendezvényautót. A nyitott elrendezés a motorházfedél alatt, a vezetőfülkében és a hátsó részen bemutatott dobozok felé vonzza a tekintetet.