A doboz szilárd vázszerkezetének tetején és alapján vákuumformák vannak, amelyek stabilan tartják az üveget. Ezt kiegészíti egy szelvény, amely kinyílik, és feltárja az üveget, ami az izgalom és a várakozás érzetével erőteljesebb interakciót hoz létre a termék és a fogyasztója között.
A kialakítás azt is lehetővé teszi, hogy a csomag nyitva maradjon a kiskereskedelmi polcon, a doboz pedig keretként funkcionál az üveg megjelenítésére – ezzel pedig erős vizuális benyomást kelt. Miközben a csomagolás őrzi a tradicionális termékféleségre jellemző elemeket, a modern arculatot narancssárga és lila színekkel tükrözi, amit lapos és hullámos fóliablokkok keverékével díszít.
A fóliázás követi a palack részleteit, színét, ami tovább fokozza a nyitás hatását, amikor a csúszószekrény visszacsúszik. Különös figyelmet fordítottak még a doboz vonalkódjának kinyomtatására is, hogy elkerüljék a fehér fólia pigment terjedését, és biztosítsák a pontos, könnyű szkennelhetőséget. Nem csoda hát, hogy a kódot a cégtulajdonosok örömmel értékelték az új dobozon, ami szerintük a hagyományos whiskys dobozoktól eltérő formátumot kínál.