A HELL ENERGY-nél a fenntarthatóság nemcsak elméleti szinten része a vállalati filozófiának, hanem stratégia épül rá. Ennek is köszönhető, hogy a tavalyi CSR Hungary Díj után a vállalat idén a GREEN BRANDS védjegyet is magkapta.
Komoly vállalások a fenntarthatóságért
A cégcsoport hosszú távú fenntartható fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növelte portfóliójában az aludobozos termékek arányát, így tavaly már termékeinek 95 százaléka alumíniumdobozban került forgalomba, melyek világszinten is kimagasló újrahasznosított tartalommal és alacsony karbonlábnyommal rendelkeznek. Az alumínium 100 százalékban és végtelenszer, ráadásul gyorsan és gazdaságosan újrahasznosítható.
A cég vállalta, hogy 2025-ig 1 százalék alá csökkenti a PET-palackok használatát. Ígéretét szem előtt tartva 2021 februárjában leállította a műanyag palackos szénsavas italok gyártását. Szintén a tavalyi évtől kizárólag megújuló energiaforrásból fedezi a saját gyártási tevékenységéhez szükséges energiaigényt a szikszói gyárában.
A díjat, amelyet most elnyert a magyar vállalat, a GREEN BRANDS független, nemzetközi minősítő szervezet ítélte oda – olvasható a vállalat közleményében. A GREEN BRANDS – együttműködésben a környezet- és klímavédelem, a fenntarthatóság és a piackutatás területén tevékenykedő – szintén független és elismert nemzetközi intézményekkel ökológiailag fenntartható márkákat és vállalatokat minősít, akik ezáltal lehetőséget kapnak a GREEN BRANDS védjegy megszerzésére. A HELL cégcsoport többek között zöld stratégiáinak és fenntarthatósági törekvéseinek is köszönhetően nyerte el a GREEN BRANDS díjat.