Az ABB Kft. Kalapáti Dórát nevezte ki marketing és kommunikációs vezető pozícióba. A szakember feladata, hogy tovább erősítse az ABB hazai arculatát, brandjét és megjelenítését. Új munkakörében szorosan együttműködik a cég ügyvezetőjével és üzletágvezetőivel. Kalapáti Dóra 2022 októbere óta megbízott vezetőként ellátta az új pozícióját.
Kalapáti Dóra 2018-ben csatlakozott az ABB-hez marketing kommunikációs munkatársként. Az elmúlt közel 5 év során tevékenysége középpontjában számos ügyfélközpontú kommunikációs és marketingkampány megtervezése, szervezése és irányítása állt, melyek célja, hogy az ABB Kft.-t az iparág meghatározó szereplőjeként pozícionálják az ügyfelek és a partnerek felé. Ennek mentén szervezte a külső és belső rendezvényeket, menedzselte a vállalat PR tevékenységét és közösségi média felületeit. Dóra felelt továbbá az ABB Kft. munkavállalói elkötelezettség fokozásához kapcsolódó tevékenységek kommunikációjáért is – olvasható az ABB Kft. közleményében.
A szakember a Szegedi Tudományegyetem kommunikáció szakán szerzett diplomát, ezt követően másodképzésként az International Business School Budapest – University of Buckingham angol nyelvű, MsC in Marketing Management szakát végezte el.
Dóra elhivatott a folyamatos fejlődés és a változó piaci igényeknek megfelelő új marketing kommunikációs trendek iránt, ezzel is hozzájárulva az ABB termékeinek és megoldásainak ismertségéhez, és annak megértéséhez, hogyan teremt a vállalat értéket az ügyfelei számára. „Büszke vagyok arra, hogy olyan cégnél dolgozhatok, amelynél kiemelten fontos az innováció, a fenntarthatóság, az integritás és az emberközpontú szemlélet” – mondta kinevezése kapcsán Kalapáti Dóra.