Mindannyian egyetértünk abban, hogy a közösségi média eléggé függőséget okozhat. Csúsztassuk az ujjunkat felfelé, felfelé és felfelé, amíg el nem érjük a hírcsatorna végét. Miközben ez a folyamat zajlik, legalább száz új bejegyzés jelenik meg, így kezdődhet minden elölről. De, mi törheti meg a körforgást? Mi állíthatja az olvasót egy pillanatra és mi kényszerítheti arra, hogy egy kicsit tovább nézzen egy tartalmat? A közösségi média tartalmának vagy abszolút úttörően ellentmondásosnak vagy katartikus érzést kiváltónak kell lennie.
A budapesti Corvin Rajziskolában, 2024. február 29-én 19:00 órai kezdettel kerekasztal beszélgetésre kerül sor. A beszélgetés témához kapcsolódóan a „Be visible! A design szerepe lesz a social mediaban” címet viseli.
A kerekasztal körül a digitális megjelenés olyan nagyjai ülnek majd, mint:
Dr. Farkas Levente András, TikTok tartalomgyártó, több mint 120.000 követővel rendelkezik, a TikTok kulturális nagyköveteként gondolunk rá.
Szauter Zsolt, a Foodora marketingigazgatója,15 évig az IKEA magyar és nemzetközi sales, valamint marketing csapataiban dolgozott, az utolsó ott töltött két évében a magyarországi áruházak marketingvezetőjeként,
Jakusovszky Ági, social media manager, az IKEA volt kommunikációs vezetője és a Corvin TikTok profiljának szerkesztője.
A beszélgetést Krasznai Kármen, a Corvin Rajziskola projektmenedzsere moderálja majd.
Az esemény ingyenes, de regisztrációhoz kötött. Alábbi elérhetőségeken elérhetők az esemény pontos részletei valamint a regisztrációs felület.
Facebook esemény: https://www.facebook.com/events/353381510927130/?ref=newsfeed
Regisztrációs felület: https://forms.gle/Se9e3dwex618HWRq8