fbpx
▼Hirdetés

▼Hirdetés

Igazi különlegességgel rukkol elő a neves üdítőital-gyártó

Írta: Csomor Zsolt - 2025 április 07.

2025-ben új fejezet kezdődik a Coca-Cola egyik legismertebb reklámkampányának történetében: ismét visszatérnek a névre szóló palackok, amelyek korábban világszerte nagy sikert arattak.

Rövid időn belül globális jelenséggé vált

Az eredeti kezdeményezés még 2011-ben indult el Ausztráliából, és rövid időn belül globális jelenséggé vált. Az ismerős keresztnevekkel ellátott egyedi címkék nemcsak figyelemfelkeltők voltak, hanem közösségi élményt is teremtettek. Magyarországon is gyorsan népszerűségre tett szert, sokan emlékezhetnek arra az időszakra, amikor a boltok polcai lévő Coca-Cola palackjait böngészték ismerősök nevei után kutatva.

coca cola alumíniumdoboz dobozos kóla
Kép forrása: Shutterstock

A mostani újraindítás mögött tudatos marketingstratégia húzódik, amely figyelembe veszi a célcsoport változásait. Ezúttal az amerikai márka főként a Z generációt igyekszik megszólítani – azokat a fiatalokat, akik a korábbi kampány idején még gyerekek voltak, de ma már kulcsszerepet töltenek be a fogyasztói piacon.

A 2025-ös kampány több újdonságot is tartogat

A legjelentősebb változást a mesterséges intelligencia bevonása jelenti: akik nem találják meg a saját nevüket a boltban, a Coca-Cola hivatalos weboldalán egy AI-alapú alkalmazás segítségével személyre szabott videót készíthetnek.

A névlista minden eddiginél szélesebb lesz, a válogatás alapját piackutatási adatok és vásárlói visszajelzések adják – erről a márka szóvivője is nyilatkozott. A kampány központi témája ezúttal a barátság: a reklámfilmben fiatalok érzelmes pillanatait láthatjuk, akik névre szóló palackokon keresztül fejezik ki egymás iránti törődésüket.

Modern köntös, közösségi élmény

A dizájn is megújul: a palackok letisztultabb, modernebb és vizuálisan hatásosabb megjelenést kapnak, amelyet a közösségi médiában is szívesen osztanak majd meg a fogyasztók.

A kampány Magyarországon is elindul 2025-ben, és várhatóan ismét széles rétegeket szólít meg. A névre szóló üdítők személyes élményt kínálnak – legyen szó fiatalokról vagy idősebb generációkról –, ezúttal pedig a digitális technológia is fokozza az egyediség élményét.

A legendás kampány újragondolt változatát IDE kattintva nézheti meg.

CÍMKÉK csomagolás