Megoldódott a visszaváltási galiba

Írta: Csomor Zsolt - 2025 december 13.

Kiderült, hogy a vonalkód regisztrációjának hiánya matt nem váltották vissza a REpont automaták a Penny egyik saját márkás sörének alumíniumdobozát – a probléma megoldódott, a visszaváltás helyreállt.

Adminisztratív hiba volt az ok

Sokat bosszankodtak a vásárlók a Penny saját márkás, Adelskronen dobozos sörével: a MOHU visszaváltó automatái nem ismerték fel az alumíniumcsomagolást, ezért rendre visszadobták a dobozokat.

áruház polc sör
A problémát nem a rendszer működése, hanem egy adminisztratív-technikai hiba okozta Fotó: Shutterstock (illusztráció)

A problémát nem a rendszer működése, hanem egy adminisztratív-technikai hiba okozta. A gyártó időközben megváltoztatta a termék vonalkódját, az új kódot viszont nem regisztrálták időben a visszaváltási rendszerben, így az automaták nem tudták azonosítani a csomagolást.

A hiba azóta megszűnt, a MOHU automaták már elfogadják a sörösdobozokat. Ez azt jelenti, hogy a korábban félretett üres dobozok is visszavihetők, és a betétdíj ugyanúgy jár utánuk, mint más italcsomagolásoknál.

Szöveg forrása: SONLINE


Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.