Kiderült, hogy a vonalkód regisztrációjának hiánya matt nem váltották vissza a REpont automaták a Penny egyik saját márkás sörének alumíniumdobozát – a probléma megoldódott, a visszaváltás helyreállt.
Adminisztratív hiba volt az ok
Sokat bosszankodtak a vásárlók a Penny saját márkás, Adelskronen dobozos sörével: a MOHU visszaváltó automatái nem ismerték fel az alumíniumcsomagolást, ezért rendre visszadobták a dobozokat.

A problémát nem a rendszer működése, hanem egy adminisztratív-technikai hiba okozta. A gyártó időközben megváltoztatta a termék vonalkódját, az új kódot viszont nem regisztrálták időben a visszaváltási rendszerben, így az automaták nem tudták azonosítani a csomagolást.
A hiba azóta megszűnt, a MOHU automaták már elfogadják a sörösdobozokat. Ez azt jelenti, hogy a korábban félretett üres dobozok is visszavihetők, és a betétdíj ugyanúgy jár utánuk, mint más italcsomagolásoknál.
Szöveg forrása: SONLINE
