Díjeső a Daniella Villamosságnál 2025-ben

Írta: Sándor Ildikó - 2025 november 28.

A debreceni székhelyű, több mint 30 éve működő Daniella Villamosság idén egyszerre kapott MagyarBrands, Business Superbrands és VOSZ-elismerést. A villamossági nagy- és kiskereskedelemmel foglalkozó családi vállalkozás 41 telephelyes országos hálózattal, B2B és B2C webáruházzal, közel 50 milliárd forintos éves árbevétellel piacvezető szereplője a hazai villamossági szektornak. 2025-ben Innovatív Márka és Kiváló Üzleti Márka kategóriában is MagyarBrands díjat, valamint immár negyedszer Business Superbrands elismerést vehetett át.

A vállalat ügyvezető igazgatóját, Hadnagy Ernőt a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége Hajdú-Bihar vármegyei szervezete az „Év Vállalkozója” díjjal tüntette ki a kereskedelmi kategóriában.

Hadnagy Ernő átveszi a Business Superbrands elismerést
A debreceni gálán átvett kitüntetés egyszerre szól a tulajdonos-ügyvezető személyes teljesítményének és annak az üzleti szemléletnek, amely a gazdasági eredményességet társadalmi felelősségvállalással köti össze (Fotó: Daniella Villamosság)

A Daniella Villamosság Talentum Alapítvány révén a cég célzottan támogatja a műszaki szakképzést: a 2023/2024-es és 2024/2025-ös tanévekben összesen 12 szakképző intézmény jutott mintegy 88 millió forint értékű eszközadományhoz, ami több mint 1300 diák gyakorlati oktatásának színvonalát emeli. Az alapítvány célja, hogy a fiatal szakemberek már tanulmányaik során találkozzanak a legkorszerűbb villamosipari technológiákkal, és naprakész tudással léphessenek a munkaerőpiacra.

A Transpack számára különösen érdekes, hogy a cég a logisztikai háttérben is erős: 2021 óta egy 12 000 négyzetméteres, robotizált raktárrendszerrel működő logisztikai központból szolgálja ki ügyfeleit, közel 6 milliárd forint összértékű készletállományra támaszkodva. A több száz beszállítóra épülő, automatizált rendszernek köszönhetően a legtöbb megrendelést másnapra teljesítik, ami jól mutatja, milyen versenyelőnyt jelent a hatékony raktárlogisztika és az integrált ellátási lánc.

A márkaépítés szempontjából a MagyarBrands és a Superbrands logó nemcsak rangos szakmai pecsét, hanem fontos kommunikációs eszköz is. A cég vezetése szerint a mostani díjeső a következetes, magas színvonalú ügyfélkiszolgálás, a partneri bizalom és a szakemberekbe történő befektetés visszaigazolása – egyben jelzés arra, hogy a Daniella Villamosság továbbra is a hazai üzleti márkák élvonalában kíván maradni.

A Daniella Villamosság lapunk olvasói számára is ismerősen cseng, korábban is írtunk már róluk: A jövő ipari csarnokai


Transpack Tudástár: Logisztikai központ – A logisztikai központ olyan, nagy kapacitású, gyakran automatizált elosztási egység, amely készletezési, komissiózási és kiszállítási folyamatokat integrál, így gyorsítja és optimalizálja az ellátási lánc működését.

Transpack
Adatvédelmi áttekintés

Ez a weboldal sütiket használ, hogy a lehető legjobb felhasználói élményt nyújthassuk. A cookie-k információit tárolja a böngészőjében, és olyan funkciókat lát el, mint a felismerés, amikor visszatér a weboldalunkra, és segítjük a csapatunkat abban, hogy megértsék, hogy a weboldal mely részei érdekesek és hasznosak.