Az illatmarketing nem azonos a légfrissítéssel
Jól kiválasztott illatanyag szimpatikus márkaidentitást közöl. Az illatmarketing növeli az értékesítést és márkahűséget.
Jól kiválasztott illatanyag szimpatikus márkaidentitást közöl. Az illatmarketing növeli az értékesítést és márkahűséget.
Alkotás és termék – a szakmai zsűri is méltatta a fiatal tervező csomagolástervét.
Vízjel-technológia alkalmazásával a műanyag hulladék nagyobb mennyiségét lehetne újrahasznosítani.
Duplájára nőtt a tengeri szállítás ára, drágulnak az alapanyagok a csomagolásban, élelmiszeriparban.
A speciális eljárással készült három réteg közepe az újrahasznosított, a belső és a külső réteg elsőkörös és minőségi.
„Nincsenek titkaink, csak jó ötleteink és értékes embereink” – idézte az ügyvezető-tulajdonos Helmut Claast.
Portré Vincze István nemzetközi hírű betűrajzolóról.
Tóth Gábor, a PNYME új ügyvezetője ismertette, hogy egyesületük és az NYPSZ a jövőben szoros kooperációval működik együtt.