Alumíniumba csomagolták a sarkköri vizet
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
A norvég Lofoten Arctic Water márka kiváló minőségű szénsavas vizet dobott piacra a Ball Corporation visszazárható alumíniumpalackjaiban.
1935. január 24-én került a boltok polcaira az első, dobozba töltött sör. A kezdetekben még nyitófül sem volt rajta, mégis azonnal népszerűvé vált.
Az európai aeroszol piacát továbbra is az Egyesült Királyság, Németország és Franciaország adja, ami a termelés 60 százalékát teszi ki.
A rugalmas, nyomtatott VisualCan italdoboz csomagolás amellett, hogy kiválóan alkalmas különféle promóciókhoz, a higiéniai jelentősége sem elhanyagolható.
A PET csomagolóanyag ideális, környezetbarát alternatívája az alumínium italdoboz: a valaha gyártott alumínium 75 százaléka ma is forgalomban van.
A visszaváltó rendszere évente 100 millió alumíniumdobozt gyűjt össze, nagymértékben hozzájárulva a környezetvédelemhez.
Magyarországon az aludobozok mindössze 38%-át hasznosítják csak újra, miközben az európai átlag 75%.
Próteuszról nevezték el az átvághatatlan új anyagot. Minél inkább vágnánk, annál inkább tömörödik.
Környezetbarátabb a sörösdobozból, alumínium-kupakból, valamint alumínium-karosszériából készült újrahasznosított fém.
A HELL a világon elsőként alkalmazza a legzöldebb alumínium italcsomagolást mindhárom márkájának teljes portfóliójában.