Újabb nehézséggel küzd a fuvarozási ágazat: előrehozott útdíjemelés
A használat- vagy kilométerarányos útdíjfizetési rendszer komoly kihívás elé állította az árufuvarozási ágazatot.
A használat- vagy kilométerarányos útdíjfizetési rendszer komoly kihívás elé állította az árufuvarozási ágazatot.
A vasúti árufuvarozás versenyképessége miatt is kulcsfontosságú a nemrég elfogadott energiabeszerzési javaslat.
Bajban a hazai logisztika egyik alapágazata: a vasúti árufuvarozás megint kimaradt az állami segítségből.
Árufuvarozás vonatkozásában Európában elsőként a Scania és a HAVI normál körülmények között tesztel önvezető járművet.
Olyan mértékű a gépjárművezető-hiány a fuvarozói szegmensben, hogy az már az ellátási lánc biztonságát veszélyezteti.
A fizetésemelések ellenére egyre nagyobb a sofőrhiány Európában. Talán máshol kell keresni a megoldást.
Közel 30 év után újraindult a vasúti teherforgalom Szeged és Röszke között.
Ekkora sokk még nem érte a magyar közúti fuvarozói szektort. A kiutat csak az azonnali, jelentős áremelés jelenti.
Bővül a Waberer’s által használt applikáció szolgáltatása, sok hasznos és kényelmi funkciót nyújtva a sofőrök számára.
Mázsi Attila a Rail Cargo Operator – Hungaria Kft. új ügyvezetője, aki ezzel Lippai Viktort váltja.