A cargo-partner lépései egy zöldebb jövőért
A cargo-partner sokat javított az EcoVadis értékelésen, és lehetővé teszi a szén-dioxid-kibocsátás nélküli átrakodást.
A cargo-partner sokat javított az EcoVadis értékelésen, és lehetővé teszi a szén-dioxid-kibocsátás nélküli átrakodást.
Közel 30 év után újraindult a vasúti teherforgalom Szeged és Röszke között.
Tízszeresére nőtt a tengeri szállítmányozás költsége, és a zavar a nemzetközi kereskedelemben legalább 2023-ig tart.
Hosszabb, szélesebb és mélyebb is lesz 2023-ra a Szuezi-csatorna. Cserébe februártól 6 százalékkal emelkedik a tranzitdíj.
Összevonják Antwerpen és Zeebrugge kikötőit. Az Antwerpen-Brugge évente várhatóan 278 millió tonna rakományt kezel.
Nyolc hónap alatt több mint 10 ezer tehervonat szállított árut Kína és Európa között, új útvonalak is nyíltak.
A 2021 első félévében a tengeren keresztül érkező rakott konténerforgalom elérte a járvány előtti évek szintjét.
A drasztikus tengeri fuvardíjemelkedés már a jelentős hozzáadott értékű árukra is erősen kihat.
A Kínában kialakult konténerdömping nemcsak az ellátási láncot zavarhatja, de a szállítás költségét is növelheti.
2025-re az 1 millió konténert is elérheti Kína és Európa között a vasúti áruforgalom volumene.