A csomagoláson keresztül is „kommunikálhatunk” a vásárlókkal
Online vásárláskor a vevő először a csomagolással találkozik, tehát érdemes arra is figyelmet fordítani.
Online vásárláskor a vevő először a csomagolással találkozik, tehát érdemes arra is figyelmet fordítani.
A HELL a világon elsőként alkalmazza a legzöldebb alumínium italcsomagolást mindhárom márkájának teljes portfóliójában.
Egyre több vállalat válna meg az egyszer használatos műanyag csomagolástól, s keresik megfelelő alternatíváit.
A kémiai műanyag újrahasznosítása válthatja fel a jelenlegi kevésbé hatékony megoldást.
Egy idei kutatás szerint a fogyasztók közel fele már csak környezetbarát csomagolású termékeket vásárol.
Egy 2020-as európai kutatás szerint a papír-karton csomagolások a legnépszerűbbek.
Cél egy olyan stratégia kidolgozása, ami felkészíti a hazai műanyagipart az előttünk álló kihívásokra.
A SPAR újabb környezetbarát csomagolást vezetett be. Vásárlóit is a környezettudatos magatartásra biztatja.
A bio műanyag csomagolóanyagból értékes biomassza keletkezik a lebomlása után. De nem mindegyik komposztálható otthon!
Ma még csak szóban és írásban, de jövőre már: kedvcsináló a Messe Düsseldorfhoz!
