fbpx

BrauBeviale – mik az újdonságok 2014-ben?

Írta: Szerkesztőség - 2014 július 25.

A BrauBeviale az iparág törzsasztalaként tekint magára, amelynél kellemes környezetben barátokkal és üzletfelekkel találkozik az ember, hogy egyenrangú felekként beszélgessenek, és közösen talán már megoldási lehetőségeket is kidolgozzanak. Ezeket a jó beszélgetéseket jó üzletek követik.

 

 

Fontosabbak Önnek a „Hard Facts – adatok” A BrauBeviale 2014 az italgyártás és -értékesítés világszerte legjelentősebb, beruházási javakat bemutató szakvására. Novemberben mintegy 1.300 kiállító nyersanyag-, technológiai, logisztikai és marketingötlet-kínálatával várja közel 33.000 beruházni szándékozó látogatóját. 2012-ben 50 nemzet képviseltette magát a kiállítók között, mindenekelőtt Németországból érkeztek cégek (több mint 700), de Olaszországból, a Cseh Köztársaságból, Ausztriából, Hollandiából, Svájcból és Belgiumból is – köztük világszerte ismert törzsvendégek, de induló vállalkozások is.

 

A szakmai látogatók az európai italgazdaság műszaki és kereskedelmi vezető munkatársai, leginkább sörfőzdék, malátagyárak, vizeket, üdítőket, gyümölcsleveket és röviditalokat gyártó és palackozó üzemek, bor- és pezsgőpincészetek, tejüzemek, szálloda- és vendéglátóipari vállalkozások, speciális ital-szakkereskedések és nagykereskedések szakemberei. 2012-ben a kiállításra látogató vendégek 38 százaléka érkezett külföldről, mindenekelőtt Csehországból, Svájcból, Belgiumból, Olaszországból, Hollandiából, Ausztriából, Oroszországból, Nagy-Britanniából és Franciaországból. A BrauBeviale tipikus látogatója férfi (85 százalék), és majdnem kétharmad arányban „visszaeső elkövető”.