fbpx

Ahogy a Gazeta Prawna látja a logisztikai operátorokat

Írta: Szerkesztőség - 2015 július 02.
A kereskedelemben forgó termékek megfelelő állapota a logisztikai operátor megbízhatóságától, felelősségétől, stabilitásától és pénzügyi egyensúlyától is függ. A Raben Group az ügyfél-elégedettségi mérések alapján állítja, hogy a logisztikai szolgáltatásokat igénybe vevő ügyfelek többek közt magas színvonalú kiszolgálást és innovációs megoldásokat várnak el a szolgáltatótól. A megfelelő pénzügyi eredmény teszi lehetővé a TFL vállalatok számára, hogy a piac igényeire reagálva korszerű rendszerekbe képesek beruházni, olyanokba, amelyek az áruféleségek biztonságát növelik és pozitívan befolyásolják a gyártó márkájáról kialakult képet.
A Gazeta Prawna napilap által, a TFL vállalatokról (Transport, Forwarding, Logistics) készített évenkénti rangsorolás lehetővé teszi annak az áttekintését, hogy a listában szereplő vállalatok közül melyik fejlődik, melyik számít megbízható partnernek az üzleti életben.
Az idei rangsor alapján – csakúgy, mint a korábbi években – az „árbevétel” kategóriában az első helyet a Raben Group szerezte meg, majdnem kétszer akkora pénzügyi eredménnyel, mint a második helyezett.
„A Raben Group küldetése az, hogy biztosítsuk az ügyfeleink versenyképességét megfelelő árazás és magas színvonalú vállalatirányításon keresztül, és mindezt ügyfélbarát kiszolgálással támogassuk. A Gazeta Prawna napilap által közzétett idei TFL rangsor első helyezése tovább erősíti bennünk az általunk választott stratégia helyességét és növeli a késztetésünket a küldetésünk elérésére. A Raben Group pénzügyi stabilitása, fejlődése és az innovatív megoldásokat célzó beruházásai értelmezhetőek az ügyfelek versenyelőnyének támogatásaként is. A rangsorban elért helyezésünk a partnereink belénk vetett bizalmát bizonyítja,”fűzi hozzá Janusz Anioł, a Raben Polska vezérigazgatója.