A UPS bejelentette új stratégiáját

Írta: Csomor Zsolt - 2020 január 18.

A UPS bejelentette új stratégiáját, mellyel iparági vezető szolgáltatásait még szélesebb körben teszi elérhetőbbé egy sor stratégiai együttműködés és megállapodás révén, aminek összefoglaló neve a UPS digitális hozzáférés program (UPS Digital Access Program).


Forrás: UPS

Ahogy a kereskedelem folyamatosan változik, úgy a UPS is egyre előtérbe helyezte az e-kereskedelmet fejlesztései során a hálózat bővítése és az új szolgáltatások terén egyaránt. A cég a gyorsabb kiszállítás, nagyobb láthatóság és a kiszállítási lehetőségek szélesebb körével segíti az e-kereskedelem vásárlóit. Az új digitális szolgáltatás kapcsán a UPS vezető digitális platformokkal köt elsőbbségi megegyezéseket. Ezek a platformok mostantól zökkenőmentesen kínálnak kedvezményes szállítási díjakat és egyéb szállítási és logisztikai szolgáltatásokat a kereskedőknek, így egyre több online vásárlás során találkozhatnak az ügyfelek a UPS-szel.

Az online B2B és B2C tranzakciók száma sem mutat megakadást. Becslések szerint a globális e-kereskedelem a 3,5 trillió dollár értékű értékesítési bázisról 6,5 trillióra növekszik 2023-ra. Ennek természetesen a szállítmányozási iparra is komoly hatása van a megnövekedett volumen révén, de emellett a teljes értéklánc, a készletezéstől a megrendeléskezelésen át a kézbesítésig és visszaküldésig is digitalizálódik.

A UPS új digitális programja révén az e-kereskedelmi platformok mindezeket a szolgáltatásokat összefüggően tudja kezelni. Így az kisebb cégek is a legnagyobb e-kereskedelmi vállalatóriások szolgáltatási minőségét nyújthatják vásárlóik számára.

A program keretében a UPS együttműködésre lépett a Stamps.com, a vezető e-kereskedelmi szállítmányozási szoftver szolgáltatóval. Ennek kapcsán a UPS kedvezményes szolgáltatást nyújthat a Stamps.com több mint 740 ezer ügyfelének.