Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
Jövőbe mutató EPAL Euro QR raklapok
Az Euro QR raklapokat ugyanolyan minőségi előírások mellett gyártják és javítják, mint a hagyományos EPAL raklapokat.
-
A Mekit váltó orosz hamburgerlánc logisztikai problémái
Csomagolás ide vagy oda, nem maradnak hamburger nélkül az oroszok.
-
Ellátási lánc: most felkészülhetsz a törvényváltozásra!
Szakmai reggeli a logisztikai társaságnál: ellátási lánc, átvilágítás, kockázatelemzés, szankció – hogyan hat a törvényváltozás a hazai gazdaságra?
-
A segélynyújtás jövőjét is a drónok jelenthetik
A UPS Foundation, a világ legnagyobb logisztikai cégének alapítványa ma bejelentette, hogy partnerkapcsolatra lép a kaliforniai Zipline robotikai céggel és a GAVI…
-
Záhony logisztikai pozíciója ismét a régi lehet
A záhonyi a logisztikai programban gyorsforgalmi utak is épülnek, s a vasúti hálózatot és a repülőtereket is fejlesztik.