Egyre többen választják a csomagpontos kiszállíttatást az e-kereskedelemben. A vásárlóknak azért előnyös a fi x pontra leszállított csomagátvétel, mert gyors, kényelmes és megbízható módja az online vásárlásnak, a kereskedőknek pedig lehetőségük van új vásárlói kört kialakítani – azokat, akik nap közben, futártól nem tudják átvenni a rendelt terméket. Vagyis a csomagpontos szállítás kisebb költséggel jár, ugyanakkor hatékonysága révén ösztönözheti a vásárlást. Persze, számos szempontot – súly- és értékhatár, lakhely stb. – ismernie, mérlegelnie kell a vásárlónak az előnyök érdekében. Ez utóbbi azért is fontos szempont, mert míg például a Magyar Posta logisztikai szolgáltatása bő 3 ezer ponton érhető el, addig nem állami kézbesítők inkább nagyvárosok bevásárlóközpontjaiban, újságosoknál, kávézókban és boltokban szolgálják ki a vásárlókat.
Népszerűbb a csomagpontos kiszállítás
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Fokozott ütemben termel a Rondo Hullámkartongyártó Kft.Következő
A vírus mellett most ez fenyeget nagyonKapcsolódó hírek
-
Csomagolás+tervezés: kell egy erős koncepció, egy ötlet
Csomagolás: Kucsik Márton egyetemistaként aratott sikert a világmárka dobozának újragondolásával.
-
A MÁV-REC Kft. 16 éve a raklapok szolgálatában
Az ellenőrző szervezet következetes munkájának eredményeként szinte teljesen megszűnt az UIC/EUR rakodólapok hamisítása.
-
Híd a háborús területekre, de nem csak ukránoknak
A mindennapi élet, a kereskedelem biztosításhoz hozzátartozik a csomagküldés, a kapcsolattartás.
-
Negyedszázados sikertörténet
A Jungheinrich a magyarországi targoncapiac vezető vállalata
-
Európa egyik legmodernebb fulfillment központját nyitotta meg a Boxy
A Boxy új piacot nyit a webáruházaknak: egy kézben a raktározás, csomagolás, szortírozás és a csomagok kiszállítása.