Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Minden úgy ment, ahogy az AXIÁL ígérte-vállalta
Kiskőrösön nemcsak a gazdák, hanem a nyomdaipari cég is a bajai gép-nagykereskedéstől vásárol.
-
Nyomda és csomagoló anyagok, reklámdekorációk
Januárban még kedvezményesen regisztrálhat kiállítóként a kiemelkedő lehetőségeket nyújtó, komplex kiállításra!
-
Az értéknövelő metálszín mostantól a kis nyomdák kínálatában is
A metálfényű nyomatok, képek elkészítésére eddig csak a nagy példányszámos megrendelésekkel dolgozó ofszet nyomdák vállalkoztak. Náluk volt meg az ehhez…
-
Az élelmiszeripar és HoReCa regionális szakkiállítása
A Sirha Budapest csomagolóipari, sütő-, cukrász- és élelmiszeripari, szálloda- és vendéglátóipari, valamint gasztronómiai szakkiállítás 2018. február…
-
Kooperációval erősít a papír- és nyomdaipari papíripari szakma
Tóth Gábor, a PNYME új ügyvezetője ismertette, hogy egyesületük és az NYPSZ a jövőben szoros kooperációval működik együtt.