Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
A csúcson ünnepelt a Pátria Nyomda: zászló 2200 méteren
A tátrai Pátria-csúcs meghódításával, nyugdíjasok köszöntésével, fejlődése ünneplésével emlékezik alapításának 130. évfordulójáról a Pátria Nyomda.
-
Hogyan viselkednek a különböző személyiségtípusok fogyasztóként a piacon
Véleménye szerint a különböző személyiségtípusok fogyasztóként is eltérő módon viselkednek a piacon?
-
Újrahasznosítható, levegővel felfújható csomagolási megoldások
A csomagolások internete jelentős átalakulást hoz a csomagolási iparban, új dimenziókat nyitva.
-
Már nem csak a hagyományos kiskereskedelem látja borúsan a jövőt
A korábbi feltételezés ellenére az e-kereskedelem mégsem növekszik „korlátlanul”.
-
Közös cégben a KÉSZ Csoport és az Assist-Trend
Ipari épületek és objektumok teljes körű higiéniai, takarítási szolgáltatásainak ellátására hozott létre közös vállalkozást a KÉSZ Csoport és az…