Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
A fő érzelmi szükségletek kielégítése a marketingtevékenység fókuszában
A posztmodern marketing leginkább abban különbözik modern elődjétől, hogy annál sokkal átgondoltabban és tudatosabban próbál hatni az érzelmekre.
-
BUDATRANSPACK LIVE, avagy a termék útja a késztermektől a kiszállításig
A kombinált berendezés hatékony és helytakarékos megoldást jelent a csomagolt és lezárt termékek egy ponton történő ellenőrzésére.
-
Új www.axial.hu
2015. szeptember 15-én, kedden reggel 8 órakor elindult az AXIÁL Kft. új honlapja, amely a már megszokott, minőségi tartalommal, de letisztult, modern, minimalista…
-
Az idei évünk sikersztorija a Versor!
Kompakt dobozhajtogató-, ragasztógép a Keményfém Kft. kínálatában
-
E-logisztika: a Pagony esete rámutat a szektor kihívásaira
Az online kereskedelem örök kihívása az e-logisztikai feladatok ellátása. Amikor a kiszervezés sem elég jó, jól jöhet a Pagony esete a Bookloggal.