Köztudott, hogy nemcsak a betűtípusok, az elrendezés harmóniája, hanem a színek is hatással vannak a vásárlói, megrendelői döntéseinkre. A digitális felületek megfelelő beállításával, kialakításával elérhető például, hogy az emberek számukra kedvezőbb döntéseket hozzanak. Kutatók például nemrég egy USA-ban végzett kísérlet révén azt tapasztalták, hogy az emberek egy – számukra kedvező – nyugdíj-megtakarítási programban is nagyobb készséggel vesznek részt, ha az ezt kínáló online felület szóbeli tartalmait és külalakját átalakítják. Például a semlegesebb „Nem akarok részt venni a programban” megfogalmazást „Nem akarok megtakarítani”-ra cserélték, illetve a színezést is variálták, akárcsak a tiltó- és engedélyező színeket változtató közlekedési lámpák.
Érted (is) manipulál
Szerző: Rik Gabriella
Előző
Drónok a koronavírus ellenKövetkező
Fontos fejlesztések EU-pénzzelKapcsolódó hírek
-
Tudatos, munkaerő-megtartó stratégiával a megrendelők szolgálatában
Igazodva napjaink változó logisztikai elvárásaihoz a logisztikai iparágban markáns igényként jelentkezik az infrastrukturális beruházások és fejlesztések fontossága.
-
Megnyitott a negyedik PPDexpo!
Közel 4 ezer négyzetméteren 100 kiállító várja a szakmabelieket.
-
Nyomdász alkotóház Vecsésen
Találó a galéria kifejezés, mert zömmel olyan ma már páratlannak mondható nyomdai relikviákkal találkozhat a látogató a kiállítás helyiségeiben, amelyek…
-
Egy közép-európai léptékű vállalkozás is képes komoly szolgáltatást nyújtani
„Te már tudod, hogy mit szeretnek a vevők”
-
Eldobható papír szájmaszk egy magyar nyomdától
A virSTOP nevű szájmaszk teljes mértékben magyar innováció.